Żużel. Ranking najpopularniejszych polskich żużlowców. Lider może zaskoczyć

WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Patryk Dudek
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Patryk Dudek

Obecnie jednym z wyznaczników popularności zawodników są ich zasięgi w mediach społecznościowych. Dlatego stworzyliśmy ranking najpopularniejszych polskich żużlowców na portalu Facebook. Zaskoczeniem może być dopiero 2. miejsce Bartosza Zmarzlika.

10. miejsce - Bartosz Smektała - 15 213 obserwujących

Nasze zestawienie otwiera jeden z najzdolniejszych zawodników młodego pokolenia. Bartosz Smektała jest nadzieją polskiego speedwaya i z pewnością to właśnie ten potencjał oraz oczekiwania powodują, że jego fan page obserwuje aż tyle ludzi. Trzeba przyznać, że gdyby bardziej przyłożył się do swojej obecności w mediach społecznościowych, to z łatwością mógłby poszerzyć rzeszę swoich fanów.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

9. miejsce - Kacper Woryna - 18 299 obserwujących

Na kolejnym miejscu mamy ponownie młodego zawodnika z dużym potencjałem... i kolejny nowy nabytek Eltrox Włókniarza Częstochowa. Kacper Woryna w przeciwieństwie do Bartosz Smektały osiągnął nieporównywalnie mniej. Natomiast dosyć wyraźnie odskoczył swojemu koledze w social mediach. To zresztą nie dziwi. Woryna jest aktywny. Pokazuje swoje życie zarówno na zawodach, jak i pomiędzy nimi. Jeżeli utrzyma ten trend i dojdą do tego wyniki sportowe, z pewnością wystrzeli w górę zestawienia.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Dlaczego rosyjscy żużlowcy zamieszkują Bydgoszcz? Emil Sajfutdinow tłumaczy

[nextpage]

8. miejsce - Piotr Protasiewicz - 19 064 obserwujących

Najstarszy zawodnik w tym rankingu, ale wielu młodszych kolegów powinno brać z niego przykład. Jeżeli ktoś zdecyduje się obserwować profil Protasiewicza, to może być pewien, że nie zabraknie mu kontentu. Dużo ciekawych informacji, sporo materiałów wideo. Z pewnością wie co trzeba robić w social mediach, aby zaciekawić fanów.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

7. miejsce - Janusz Kołodziej - 22 487 obserwujących

W mediach społecznościowych Janusza Kołodzieja sporo dzieje się. Znajdziemy tam informacje zarówno od samego żużlowca, wycinki jego udziałów w mediach, treści sponsorskie czy sukcesy zawodników z jego szkółki. Gdy do tego dołożymy jego wyniki sportowe, to nikogo nie może dziwić, że znalazł się wysoko w zestawieniu najpopularniejszych polskich żużlowców.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

6. miejsce - Jarosław Hampel - 24 093 obserwujących

Wydaje się, że wynik Jarosława Hampela to rezultat wieloletniej popularności oraz pobytu w różnych klubach, w których zdobył serca fanów. Natomiast w samych mediach społecznościowych nie dzieje się zbyt wiele. Jest to jeden z mniej aktywnych kanałów w tym zestawieniu.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

5. miejsce - Piotr Pawlicki i Przemysław Pawlicki - 29 314 obserwujących

Wspólny fan page braci Pawlickich zgromadził całkiem duża rzeszę fanów. To jednak nikogo nie dziwi, bowiem przez lata dali się poznać z dobrej strony w swoich klubach. Niemniej, ostatni rok pod względem ich aktywności na tym profilu jest do zapomnienia, ponieważ nie działo się tam zbyt wiele. Czy wrócą do swojej aktywności z lat poprzednich? Oby. Nawet w 2019 roku nie brakowało tam ciekawego i świeżego jak na żużlową komunikację kontentu.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

4. miejsce - Grzegorz Zengota - 38 047 obserwujących

Jedyny zawodnik z eWinner 1. Ligi w naszym rankingu. Czy to jednak kogoś zaskoczyło? Zengota to medialna bestia. Doskonale prezentuje się jako ekspert telewizyjny. Sam prowadzi kanał na portalu YouTube. Na Facebooku jest bardzo aktywny i dostarcza ciekawe treści. Nawet komunikacja sponsorska w jego wykonaniu jest na swój sposób interesująca. Jeżeli któryś z żużlowców chciałby mieć profil, na którym by się wzorował to z pewnością jest to jeden z tych.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

3. miejsce - Patryk Dudek - 43 476 obserwujących

Otwieramy podium najpopularniejszych polskich zawodników na portalu Facebook. Patryk Dudek od lat dostrzega potencjał mediów społecznościowych, ponieważ bywa tam bardzo często. Obserwując jego profil nie można narzekać na nudę. Dużo przemyślanej treści. Wszystko łączy się w spójną całość, ponieważ widać, że jest na zamysł. Może jedynym zarzutem wobec aktywności Dudka w mediach społecznościowych jest to, że z wszystkich zawodników tego rankingu tam znajdziemy najwięcej treści sprzedażowych.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

2. miejsce - Bartosz Zmarzlik - 45 972 obserwujących

Wydaje się, że 2. miejsce Bartosza Zmarzlika w tym rankingu to małe zaskoczenie. Dwukrotny mistrz świata, najpopularniejszy sportowiec Polski w roku ubiegłym to sukcesy, które pozwalają mu budować rzeszę fanów w mediach społecznościowych. Do tego należy uwzględnić ciekawie prowadzoną komunikację w mediach społecznościowych, która w ubiegłym roku chyba była najlepsza w historii jego obecności na tych kanałach. To jednak nie wystarczyło do tego, aby zostać zwycięzcą tego zestawienia.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.
[nextpage]

1. miejsce - Maciej Janowski - 56 323 obserwujących

Maciej Janowski w mediach społecznościowych czuje się doskonale czego efekty widać na jego fan page'u. Prowadzi bezpośrednią komunikację z fanami, jest aktywny, dostarcza ciekawych materiałów, a do tego prezentuje się świetnie na torze. To wszystko powoduje, że totalnie zdominował nasz ranking. Z pewnością pod względem obecności w mediach społecznościowych jest to wzór dla wszystkich żużlowców.

Dane na dzień 4 luty 2021 r.

Komentarze (1)
avatar
Wasylczuk
4.02.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Biedny id.iota MarekGorzów dostał dzisiaj znowu z liścia.Ten nędzny prowokator,który podszywa się pod kibica Stali próbował z dwóch kont prowokować.Niestety nie pomogło mu użycie drugiego konta Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.