Frekwencja na stadionach żużlowych. Głód speedwaya w Pile

WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: kibice Polonii Piła
WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: kibice Polonii Piła

12 811 widzów zobaczyło mecz Betard Sparty Wrocław z Fogo Unią Leszno. To najwyższa frekwencja w ostatni weekend. Najbardziej zaskoczyli fani z Piły, którzy długo czekali na powrót ligowego speedwaya w swoim mieście.

Komplet widzów w Lublinie
Komplet widzów w Lublinie

PGE Ekstraliga

W PGE Ekstralidze zgodnie z oczekiwaniami najwięcej osób przyszło na hitowe spotkanie Betard Sparty Wrocław z Fogo Unią Leszno. Tradycyjnie też komplet fanów przyszedł na kameralny stadion w Lublinie, który nie może pomieścić wszystkich chętnych.

Słabsze wyniki Arged Malesy Ostrów były z pewnością czynnikiem, który spowodował, że na spotkanie z częstochowianami przyszło już tylko około 5 tysięcy osób. Wciąż są też problemy z pełnym zapełnieniem stadionu w Gorzowie Wielkopolskim.

3. kolejka PGE Ekstraligi:
Motor Lublin - ZOOleszcz GKM Grudziądz - 8 219
Betard Sparta Wrocław - Fogo Unia Leszno - 12 811
Arged Malesa Ostrów - zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa - 5 000
Moje Bermudy Stal Gorzów - For Nature Solutions Apator Toruń - 10 500

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Betard Sparta Wrocław 12 603 2 25 207
Fogo Unia Leszno 11 000 1 11 000
Moje Bermudy Stal Gorzów 8 250 2 16 500
Motor Lublin 8 219 2 16 438
For Nature Solutions Apator Toruń 8 000 1 8 000
Arged Malesa Ostrów 7 500 2 15 000
zielona-energia.com Włókniarz Częstochowa 7 500 1 7 500
ZOOleszcz GKM Grudziądz 7 000 1 7 000

Łącznie na trybunach w 3. kolejce PGE Ekstraligi : 36 530 widzów.

Średnio jeden mecz 3. kolejki PGE Ekstraligi obejrzało: 9 142 widzów.

Łącznie na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2022:
106 645 widzów. (12 meczów).

Średnio mecz na trybunach PGE Ekstraligi w sezonie 2022 obejrzało:
8 887 widzów.
[nextpage]

Kibice Polonii w Łodzi
Kibice Polonii w Łodzi

eWinner 1. Liga

Wszystkie cztery mecze, które odbyły się w ostatnim czasie w ramach eWinner 1. Ligi cieszyły się podobnym zainteresowaniem kibiców i obejrzało je od 2 300 do 3 tysięcy osób. Jak widać, nie jest obecnie trudno o bilety na spotkania eWinner 1. Ligi.

3. kolejka eWinner 1. Ligi:
Orzeł Łódź - Abramczyk Polonia Bydgoszcz - 3 000
Trans MF Landshut Devils - Stelmet Falubaz Zielona Góra - 2 300
Zdunek Wybrzeże Gdańsk - Aforti Start Gniezno - 2 500
ROW Rybnik - Cellfast Wilki Krosno - mecz przełożony

1. kolejka eWinner 1. Ligi (mecz zaległy):
Orzeł Łódź - ROW Rybnik - 2 500

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Stelmet Falubaz Zielona Góra 6 000 1 6 000
Abramczyk Polonia Bydgoszcz 5 000 1 5 000
Aforti Start Gniezno 5 000 1 5 000
Orzeł Łódź 2 750 2 5 500
ROW Rybnik 2 700 1 2 700
Zdunek Wybrzeże Gdańsk 2 500 2 5 000
Trans MF Landshut Devils 2 200 1 4 400
Cellfast Wilki Krosno - 0 -

Łącznie na trybunach eWinner 1. Ligi w sezonie 2022: 33 600 widzów. (10 meczów).

Średnio mecz na trybunach eWinner 1. Ligi w sezonie 2022 obejrzało:
3 360 widzów.
[nextpage]

Stadion w Pile
Stadion w Pile

2. Liga Żużlowa

Pomimo wysokiej porażki w Poznaniu, pierwszy mecz w Pile po latach cieszył się olbrzymim zainteresowaniem kibiców. Starcie Budmax-Stal Polonii z Optibet Lokomotivem zobaczyło 5 300 widzów. To więcej niż na pozostałych dwóch stadionach razem wziętych.

3. kolejka 2. Ligi Żużlowej: 
Texom Stal Rzeszów - SpecHouse PSŻ Poznań - 1 500
OK Bedmet Kolejarz Opole - Metalika Recycling Kolejarz Rawicz - 2 000
Budmax-Stal Polonia Piła - Optibet Lokomotiv Daugavpils - 5 300

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Budmax-Stal Polonia Piła 5 300 1 5 300
Optibet Lokomotiv Daugavpils 4 500 1 4 500
SpecHouse PSŻ Poznań 4 000 1 4 000
OK Bedmet Kolejarz Opole 2 000 1 2 000
Metalika Recycling Kolejarz Rawicz 2 000 1 2 000
Unia Tarnów 1 500 1 1 500
Texom Stal Rzeszów 1 500 1 1 500

Łącznie na trybunach w 3. kolejce 2. Ligi Żużlowej: 8 800 widzów.

Średnio jeden mecz 3. kolejki 2. Ligi Żużlowej obejrzało: 2 933 widzów.

Łącznie na trybunach 2. Ligi Żużlowej w sezonie 2022: 20 800 widzów. (7 meczów).

Średnio mecz na trybunach 2. Ligi Żużlowejw sezonie 2022 obejrzało:
2 971 widzów.

ZOBACZ WIDEO Baron o Bellego: Emila nie da się zastąpić, ale David ma przyszłość przed sobą

Komentarze (8)
avatar
wroleonidas
28.04.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
@Kacper U.L: Krótką masz pamięć Kacperku! W ubiegłym sezonie to kibice Uuuujni bili rekordy w prędkości opuszczania trybun. Pamiętam nawet, że z tego powodu deklarowałeś, że w następnym sezonie Czytaj całość
avatar
yes
27.04.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Dobrze, że klub "For Nature Solutions Apator Toruń" jest w Toruniu, pisanym przez nasze "zwykłe ń". Wiadomo, że chodzi o Polskę ;) 
avatar
Trociniak
27.04.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W Pile było ponad 6500 osób klub miał przygotowane 5500 biletów niestety tych biletów w pewnym momencie zabrakło 
avatar
Kacper U.L
27.04.2022
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Brawo Piła!Wreszcie żużel wrócił tam gdzie powinien.Oby tak dalej.No i te trybuny Wujfeeesa.Że,tak szybko można opuścić trybuny to się wie jak np na MA ale tak szybko opuscic trybuny Wujfeeesa Czytaj całość
avatar
Tomek z Bamy
27.04.2022
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
We Wroclawiu pol tysiaca,to kibice z Wilkszyna. Wszystko dzieki Don Bartolo Czekanskiemu. Rozwiesza plakaty,chodzi i rozjdaje ulotki przed domowymi meczami Spartan. Szacun! ;) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.