Czy boks w Polsce umiera na rzecz MMA? Porównujemy kondycję dwóch dyscyplin

Waldemar Ossowski
Waldemar Ossowski

7. Uprzejmości w internecie. "Zobacz Andrzejku, jak się cyrk sprzedaje"

Jeden ze współwłaścicieli federacji KSW, Maciej Kawulski i promotor boksu, Andrzej Wasilewski już nie raz wymienili uprzejmości między sobą za pomocą mediów społecznościowych. W 2016 roku szczególnie głośna była ich konwersacja na temat gali KSW 37, której główną atrakcja było starcie Mariusza Pudzianowskiego z Pawłem Mikołajuwem. 

Promotor Artura Szpilki w połowie zeszłego roku nazwał federację KSW cyrkiem. Kawulski kilka miesięcy później nie omieszkał zaczepić Wasilewskiego, pisząc w kontekście gali KSW 37: - Największa hala w tym kraju w 99 proc. wyprzedana. Zobacz Andrzejku, jak się cyrk dobrze sprzedaje w naszym kraju. A co u ciebie?

Właściciel grupy Sferis Knockout Promotions odparł: - Wygląda na to, że jakby znaleźć jakieś jeszcze dziwniejsze indywidua, to można robić imprezę, tam gdzie była pielgrzymka. Na te słowa Kawulski odpowiedział ironicznie m.in.: - Wielki sport zostawiam organizatorom, którzy sprzedają cyklicznie eventy w kopalni w Wieliczce... Urocze miejsce.

Który z przedstawicieli dwóch dyscyplin sportowych ma rację? Czy MMA faktycznie za mocno korzysta z tzw. walk dziwolągów, czy w polskim boksie faktycznie brakuje dobrego marketingu, aby promować czołowych pięściarzy?

Która z dyscyplin jest obecnie bardziej popularna w Polsce?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Walki na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (3)
  • Dzerek_BDG Zgłoś komentarz
    bzdury uposledzonego pismaka zakochanego w KSW, zarobki wziete z kosmosu zeby uwiarygodnic wypisywane bajki, o braku szacunku do czytelnika nawet nie ma co wspominac w przypadku tego pana,
    Czytaj całość
    stylistyka gimnazjalisty, czytaj chlopie swoje teksty zanim puscisz cos do ludzi!!!
    • przeno25 Zgłoś komentarz
      wrzosek?probował sie w ufc.........dostał w dupe i w polsce mistrz.... a gdzie jest plmma?chyba sie nie dorzucili do reklamy