WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: Kibice Wybrzeża Gdańsk

Tadeusz Zdunek założył się z kibicami

Michał Gałęzewski

Zdunek Wybrzeże Gdańsk zorganizowało nietypową akcję marketingową. Jeśli na najbliższym meczu ze Speed Car Motorem stawi się więcej kibiców niż na inaugurację, Tadeusz Zdunek obniży ceny wejściówek na kolejne spotkanie z Orłem Łódź.

Na inauguracyjny mecz nad morzem sprzedano 5 850 wejściówek, a łącznie na stadionie stawiło się około 6 tysięcy osób, co zadowoliło Tadeusza Zdunka i zarząd gdańskiego klubu. Zdunek Wybrzeże Gdańsk chce jednak pójść za ciosem i liczy na jeszcze większe wypełnienie Stadionu im. Zbigniewa Podleckiego podczas spotkania z lublinianami.

Jeśli mecz ze Speed Car Motorem Lublin na stadionie obejrzy więcej widzów niż starcie z Arge Speedway Wandą Kraków, obniżone zostaną ceny biletów na mecz z Orłem Łódź, który odbędzie się w kolejny weekend. Aby uniknąć kolejek, gdańszczanie organizują przedsprzedaż internetową poprzez serwis bilety.wybrzezegdansk.pl. Stacjonarna sprzedaż rozpocznie się w czwartek na stacji paliw MOYA przy ulicy Śnieżnej 1 w Gdańsku, a także od piątku, w godzinach 17:00-20:00 w kasach stadionowych.

W pobiciu frekwencji będą mogli pomóc kibice z Lublina. Oba kluby porozumiały się w kwestii biletów na sektory gości. Fani Speed Car Motoru będą mogli obejrzeć mecz w Gdańsku za 20 złotych, a dzieci do lat 7 wejdą za darmo. Na takich samych zasadach wpuszczeni zostaną fani Wybrzeża podczas rewanżu w Lublinie.

W tym sezonie kibice niezwykle chętnie przychodzą na mecze żużlowe. Średnia w Nice 1.LŻ po ośmiu meczach, które obejrzało łącznie 52 919 widzów, wynosi 5 555 osób na mecz.

ZOBACZ WIDEO Motocykl żużlowy podczas meczu 
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

< Przejdź na wp.pl