Polskie biathlonistki niczym postaci z filmów Tarantino

Eurosport wystartował z nową kampanią promującą mistrzostwa świata w biathlonie, które od czwartku odbywają się w Oslo. Kampania ma nazwę o nazwie "Narty, Karabiny, Dziewczyny. Misja Oslo".

Kampania jest kontynuacją nagrodzonego w konkursie niezależnej kreacji "Kreatura 2015" projektu Eurosportu, który stacja zrealizowała w ubiegłym roku.

Bohaterkami akcji promocyjnej są najlepsze polskie biathlonistki - Krystyna Guzik, Weronika Nowakowska, Monika Hojnisz i Magdalena Gwizdoń, które wzięły udział w specjalnej, stylizowanej sesji zdjęciowej. W ubiegłym roku nasze zawodniczki wcieliły się w piękne i niebezpieczne postaci rodem z filmów Quentina Tarantino. Tegoroczna sesja inspirowana jest z kolei stylistyką nawiązującą do klimatów nordyckich, ale również do kultury słowiańskiej. Tym razem nasze reprezentantki jako słowiańskie wojowniczki wyruszają do Oslo na podbój kraju Wikingów.

- Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii "Narty, Karabiny, Dziewczyny" postanowiliśmy kontynuować projekt i pokazać nasze reprezentantki w nowej, filmowej stylistyce. Dzięki zabawie z konwencją, przełamujemy standardowe wyobrażenie o promocji sportu. Jako partner Polskiego Związku Biathlonu chcemy w ciekawy sposób popularyzować biathlon, a jednocześnie zachęcać do oglądania transmisji w Eurosporcie - mówi Radosław Jaworski, Dyrektor ds. Komunikacji Eurosportu.

- Cieszę się, że Eurosport wspiera polski biathlon, obszernie transmitując tę piękną dyscyplinę sportu i organizując ciekawe kampanie marketingowe. Mistrzostwa świata w Oslo to najważniejsza impreza tego sezonu i niewątpliwie warta jest szerokiej promocji. Zwłaszcza, że w dwóch ostatnich edycjach światowego czempionatu nasze reprezentantki zdobyły w sumie cztery medale - mówi Dagmara Gerasimuk, Prezes Polskiego Związku Biathlonu.

Szeroka komunikacja kampanii obejmie profil Eurosportu na Facebooku. Udostępniane na nim będą specjalnie przygotowane grafiki, filmy z udziałem biathlonistek w technologii slow-motion, wywiady z zawodniczkami, a także wideo 360 stopni, które powstało podczas sesji foto. Autorem koncepcji oraz podmiotem odpowiedzialnym za realizację projektu jest SportCreative.

Kanał Eurosport 1 transmituje wszystkie konkurencje mistrzostwa świata w biathlonie od 3 do 13 marca. Zawody prosto z Oslo komentują Tomasz Jaroński i Krzysztof Wyrzykowski, a ekspertem stacji jest trener kadry A Tomasz Sikora.

Komentarze (4)
avatar
yes
7.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Oby im to nie zaszkodziło sportowo... 
avatar
piotruspan661
7.03.2016
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Oj, udział polskich "zimowych" sportowców w reklamach wybitnie zle działa na ich poziom sportowy...Kowalczyk, skoczkowie, a teraz biathlonistki...