Umowę pomiędzy Credit Agricole a Off-Mode podpisano na 2018 rok. - Nasze zainteresowanie obszarem esportu to nie jest nowa sprawa - przyznaje w rozmowie z nami Przemysław Przybylski. Bank może pochwalić się, że w maju poprzedniego roku nawiązał współpracę z Youtuberami "Stuu" i Piotrem "Izakiem" Skowyrskim, doskonale znanym w świecie esportu.
Teraz poinformowano, że Credit Agricole zostało sponsorem głównym drużyny Off-Mode. Na koszulkach, stronie internetowej, fanpage'u na Facebooku oraz gadżetach pojawi się logotyp banku. W zamian ekipa Off-Mode może liczyć na zwrot pieniędzy za wyjazdy na turnieje czy inne wydatki.
- Zaangażowanie w sponsoring drużyny esportowej to jest kolejny krok na naszej ścieżce. Ona się rozwija i jest to długoterminowa strategia, którą konsekwentnie realizujemy. Chcemy w ten sposób docierać do odbiorców, do których trudniej dotrzeć innymi kanałami. Oni nie konsumują mediów w taki tradycyjny sposób, żyją w swoim świecie. Chcemy, żeby Credit Agricole towarzyszył im od najmłodszych lat, a później w życiu dorosłym - mówi rzecznik prasowy banku.
Sam sponsoring to jedno, ale zawodnicy Off-Mode mogą liczyć również na wsparcie merytoryczne. - Jesteśmy trochę w takiej dwojakiej roli. Po pierwsze jesteśmy sponsorem, czyli finansujemy większość ich wydatków związanych z pasją i zawodem, ale pełnimy też rolę patrona, czyli doradzamy, edukujemy, jak sobie radzić z finansami. To są młodzi ludzie i mają nieregularne przychody. Oni chcą się nauczyć, jak radzić sobie ze swoimi finansami, jak nimi zarządzać - przyznaje Przemysław Przybylski i dodaje: - Pomyśleliśmy, że możemy też uczyć fanów tej drużyny. Mamy na to różne pomysły i będziemy je wspólnie realizować.
Drużyna Off-Mode powstała w marcu 2017 r. w Poznaniu i uczestniczy w rozgrywkach sceny Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), szybko zaczęła osiągać sukcesy i wrankingu portalu Esport Now zajmuje aktualnie 10. miejsce.
ZOBACZ WIDEO: "Izak": Gry komputerowe są trudniejsze do komentowania, niż piłka nożna