Zmiany w polskiej organizacji esportowej. AGO Esports to już nie "anioły", a "jastrzębie"

Facebook / AGO Esports / Na zdjęciu: nowe logo AGO Esports
Facebook / AGO Esports / Na zdjęciu: nowe logo AGO Esports

Waleczność, odwaga, niezłomność, pracowitość, wytrwałość i etyka pracy. Te cechy mają symbolizować reprezentantów AGO Esports, które przeszło gruntowną metamorfozę.

W tym artykule dowiesz się o:

Pod koniec stycznia fani polskiego esportu zauważyli zmiany, które zaczęli powoli odkrywać właściciele AGO Esports. Od teraz funkcjonują oni już pod taką nazwą, bo jeszcze kilka dni temu wszyscy śledzili losy AGO Gaming.

- Wraz z nowym rokiem, AGO wkracza w kolejną fazę swojego rozwoju, jednocześnie prezentując nową identyfikację wizualną drużyny, symbolizującą zmianę filozofii organizacji. Punktem wyjścia do transformacji stały się przede wszystkim ambitne cele drużyny i naszych zawodników oraz dostosowanie przekazu do wartości przez nas wyznawanych - czytamy w oświadczeniu AGO Esports.

Na początku grudnia 2017 roku Polskę obiegła wiadomość o nowych inwestorach w AGO. Bogusław Leśnodorski, Jakub Szumielewicz oraz Maciej i Aleksander Wandzlowie wkroczyli w rynek esportowy i od tamtej pory widać ogromne zmiany w wizerunku organizacji i grze zawodników Counter Strike: Global Offensive.

- Wkraczając w nowy etap wierzymy, że zarówno kompetencje samych graczy, jak budowa zaplecza organizacyjnego i wsparcia trenerskiego dla drużyny, stają się symbolami zmian, jakie zachodzą w organizacji. Chcemy, aby ten krok był uosobieniem wejścia AGO w świat poważnego esportu - powiedział Jakub Szumielewicz, prezes zarządu AGO.

Przed AGO Esports bardzo ważne tygodnie. Drużyna CS:GO w czwartek awansowała do zamkniętych kwalifikacji na IEM Katowice 2018 i już 3 lutego powalczy o awans do kolejnego etapu. Kilka dni temu pojawiła się również informacja o otworzeniu sekcji Hearthstone, gdzie pierwszym reprezentantem został Michał "Xeno" Kaczorowski. Plany AGO na najbliższe miesiące są więc z pewnością ogromne.

- Nowa tożsamość ma na celu podkreślenie atrybutów marki oraz najważniejszych wartości przyświecających drużynie, takich jak odwaga, niezłomność, pracowitość i waleczność. Kluczową zmianą jest zaprezentowanie postaci jastrzębia, który oprócz symbolizowania przemiany AGO, jest również synonimem precyzji, szybkości, wszechstronności oraz koncentracji - tłumaczy AGO Esports.

Najprawdopodobniej to dopiero początek zmian, które czekają AGO Esports w kolejnych tygodniach.

ZOBACZ WIDEO: Nie dla Counter Strike'a na igrzyskach. "Jest mniej brutalny, niż boks"

Komentarze (0)