LEC: G2 w Europie nie ma sobie równych. Vitality jedną nogą w play-offach

Materiały prasowe / Riot Games / Luka Perković i Rasmus Winther z pucharem za zwycięstwo w MSI 2019
Materiały prasowe / Riot Games / Luka Perković i Rasmus Winther z pucharem za zwycięstwo w MSI 2019

Miniony weekend z League of Legends European Championship dostarczył nam sporo odpowiedzi. Wydaje się, że miejsce w play-offach zagwarantowało sobie Vitality. Z drugiej strony, nadzieje na nie pogrzebało sobie Misfits.

Wydarzeniem tygodnia był jednak europejski klasyk. Naprzeciw siebie stanęło G2 Esports oraz Fnatic. I choć faworytem, co nie powinno dziwić, było G2, to emocje podgrzewał fakt, że w pierwszym starciu obu drużyn w letnim splicie górą byli Pomarańczowi, a także to, że G2 przegrało pierwszą grę weekendu z Teamem Vitality.

Czytaj także: Zmiany w formacie rozgrywek Hearthstone Grandmasters. Powraca conquest

Uczciwie przyznać jednak trzeba, że do spotkania z Vitality, zespół "Jankosa" nie podszedł w pełni poważnie. W efekcie małej prowokacji, ze strony amerykańskiego komentatora - "PapySmithy'ego", "Wunder" na górną aleję wybrał Garena. Była to jedyna postać, do tej pory nie wybrana w żadnym regionie. Starcie G2 z Vitality, pokazało dlaczego. Gra wyglądała nieco jak starcie 4 vs 5, gdyż "Wunder" robił mniej obrażeń, niż przeciętny support. Dodatkowo widać było, że cała ekipa podchodzi do starcia na dużym luzie, podejmując wiele ryzykownych, aby nie powiedzieć nieodpowiedzialnych, decyzji. W efekcie tego, Vitality nieoczekiwanie mogło cieszyć się z triumfu.

Zupełnie inaczej wyglądało spotkanie z Fnatic. Do najbardziej prestiżowego starcia w Europie "Caps" i spółka podeszli ze 100-procentową motywacją. Samurajowie wybrali zadziwiająco jak na nich spokojną i klasyczną kompozycję, gdyż chociażby "Jankos" zagrał Sejuani, a "Caps" Azirem. I choć dość długo rozgrywka była wyrównana, to jednak gdy w okolicach 17. minuty, G2 wrzuciło wyższy bieg, Pomarańczowi zupełnie nie potrafili na niego odpowiedzieć. W tym miejscu warto dodać, że bardzo słaby mecz rozegrał "Hylissang", który podejmował ogrom złych decyzji, pozwalając się niejednokrotnie wyłapywać rywalom. W efekcie tego fnatic oglądało jak wybucha ich Nexus już po 24 minutach, tracąc do rywali aż 13 tysięcy sztuk złota.

ZOBACZ WIDEO: 76. Tour de Pologne. Na trasie będą nowe podjazdy. Czesław Lang zdradził jakie

Za najgorszą ekipę weekendu uznać można Misfits. Króliczki jako jedyne przegrały oba swoje spotkania, prezentując w nich bardzo słabą formę. I choć teoretyczne szanse na awans wciąż są, to jednak ciężko sobie wyobrazić, aby w 4 kolejki zespół odrobił 2 punkty straty do Origen, dodatkowo mając na uwadze, że przed zespołem "Kirei'a" 4 z 5 topowych aktualnie ekip.

Czytaj także: "Bugha" indywidualnym mistrzem świata Fortnite. Słaby występ Polaków

Ciężkie zadanie czeka również najbardziej polską ekipę w splicie - Rogue. Choć teoretycznie drużyna "Vandera" traci do miejsca premiowanego grą w play-offach zaledwie jedno "oczko", to przed nimi starcia z Origen oraz Schalke 04, a jakby te ekipy nie robiły dostatecznego wrażenia, to oprócz nich naprzeciw "Łotrzyków" staną także dwie najlepsze organizacje na kontynencie - G2 oraz Fnatic. Patrząc choćby na to, jak duża dysproporcja dzieliła w minionym weekendzie "Finna" i spółkę od Splyce, ciężko sobie wyobrazić, aby zdołali oni wygrać z pozostałą czwórką.

Tabela LEC po 7. tygodniu:

MiejsceDrużynaWynik
1. G2 12-2
2. Fnatic 10-4
3. Splyce 10-4
4. Schalke04 8-6
5. Team Vitality 7-7
6. Origen 6-8
7. Rogue 5-9
8. Excel Esports 4-10
Misfits 4-10
SK Gaming 4-10
Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.