Zwierzchnicy projektu CastNation chcą, by w przyszłości ich marka była rozpoznawalna na polskiej scenie, a ponadto, by otwierała raczkującym casterom drzwi do świata esportu. Głównym celem jest również zrzeszanie znających się na fachu osób, którzy obejmą obsadę komentatorską na wielu znaczących wydarzeniach w naszym kraju, jednocześnie umożliwiając rodzimym obserwatorom sportów elektronicznych przeżywanie emocji w doskonałej jakości. Do innych celów, które stawia sobie CastNation należy zbudowanie i utrzymanie dobrego PR-u marki, aby wśród organizatorów zawodów i sponsorów być organizacją znaną ze swojej rzetelności i uczciwości.
Czytaj także: Esport. Ty też możesz zagrać w reprezentacji Polski. PZPN tworzy kadrę w PES-a
- Nasz projekt to furtka dla osób, którym marzy się kariera komentatorska – powiedział Szymon “Majki” Sychta, CEO CastNation. – W Polsce jest wielu młodych, perspektywicznych ludzi, którzy chcieliby zaistnieć na scenie jako casterzy. Wraz z Michałem postanowiliśmy stworzyć tę inicjatywę, by zapewnić tym osobom warunki do rozwoju, choćby poprzez szkolenia z profesjonalistami.
Majki nie zdradza jeszcze kogo ma na myśli używając słowa "profesjonaliści", jednak sprawę delikatnie naświetla drugi z założycieli marki – Michał "Hyczka" Hyczkiewicz – W chwili obecnej możemy zdradzić tylko, że porozumieliśmy się z kilkoma znanymi komentatorami oraz markami. Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się dopiąć projekt na ostatni guzik i niedługo potem CastNation stanie się nowym trendem na polskiej scenie esportowej.
ZOBACZ WIDEO PGA 2019. "Rock": Riot Games jest na topie nie tylko wśród esportowców, ale i wśród zwykłych graczy
Czytaj także: Arcane Wave - nowa polska organizacja esportowa wyłącznie dla kobiet
Projekt wystartuje już w styczniu, zatem pozostaje nam czekać, aż założyciele tej marki postanowią odkryć kolejne karty i dostarczyć nam więcej informacji na temat tego przedsięwzięcia.