Max Verstappen ma dość internetowych trolli. Oczekuje reakcji Facebooka i Twittera

Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Max Verstappen
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Max Verstappen

Po GP Holandii w mediach społecznościowych nie brakowało teorii spiskowych, jakoby Red Bull ustawił wyniki wyścigu F1. Hejt wylał się też na główną strateg "czerwonych byków". Zachowania części internautów ma dość Max Verstappen.

Red Bull Racing i główna strateg zespołu Hannah Schmitz znaleźli się w ogniu krytyki po GP Holandii. Zdaniem części internautów, "czerwone byki" ustawiły wynik wyścigu Formuły 1, w odpowiednim momencie wpływając na wycofanie się z rywalizacji Yukiego Tsunody. Spekulacje nabrały na sile, bo Japończyk ściga się dla Alpha Tauri, czyli zespołu również należącego do Red Bulla.

Yuki Tsunoda zatrzymał się na torze, po czym wrócił do boksów, otrzymał nowe ogumienie i po chwili znów zaparkował bolid na poboczu i wycofał się z wyścigu. Wywołał tym samym wirtualną neutralizację, która pomogła Maxowi Verstappenowi. - Potrzebują skanu mózgu - mówił wprost Japończyk o kibicach, którzy oskarżyli Red Bulla o ustawienie wyścigu.

Część internautów zaczęła atakować w mediach społecznościowych główną strateg Red Bulla, a Alpha Tauri wydało nawet komunikat, w którym zaczęło bronić Schmitz. - Cieszę się, że zareagowali w ten sposób i wydali to oświadczenie. Jednak takie ataki nie powinny mieć miejsca. Wymyślanie takich teorii spiskowych jest przede wszystkim śmieszne - powiedział Verstappen, cytowany przez motorsport.com.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tenisiści czy piłkarze? Jest forma!

Zdaniem aktualnego mistrza świata F1, ostatnie ataki na Schmitz to najlepszy dowód na to, że takie platformy jak Facebook czy Twitter niewiele robią, aby zwalczyć zjawisko hejtu w sieci. - To jest problem, który powstaje w momencie, gdy zostawisz wszystkim wolną przestrzeń w mediach społecznościowych. Każdy może powiedzieć wszystko, co chce - ocenił Holender.

- Myślę, że powinniśmy inaczej podchodzić do hejtu. Firmy posiadające portale społecznościowe zajmują się tym tematem, ale robią za mało. Nadal można tworzyć kolejne konta i hejtować nawet po zablokowaniu wcześniejszego. Jeśli zablokują twoje IP, to ludzie znajdują sposób, by to obejść. Dlatego giganci mediów społecznościowych muszą znaleźć na to rozwiązanie - dodał Verstappen.

Kierowca Red Bulla przyznał, że media społecznościowe mają wiele atutów, ale dawanie przestrzeni "internetowym trollom" to jeden z największych minusów popularnych platform. Równocześnie Verstappen zapewnił, że główna strateg "czerwonych byków" dobrze znosi hejt i ostatnie zdarzenia.

- To silna osoba, która wie, co robi. Nie musimy o tym rozmawiać z nią w cztery oczy. Hannah nie jest obecna na GP Włoch, ale kiedy ją zobaczę, to poruszymy ten temat. Jednak nie powinniśmy teraz poświęcać zbyt wiele uwagi zachowaniu internetowych trolli, bo na to nie zasługują - podsumował Verstappen.

Czytaj także:
Zaskakujący obrót spraw. Utalentowany 19-latek dostanie szansę w F1?
Zmiana szefa w Ferrari? W padoku huczy od plotek

Komentarze (1)
avatar
PYRAK
10.09.2022
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
A moze ustawili wyscig , kto wie ? Po to jest ta wolnosc slowa prawda ? Piszemy i mowimy o czym chcemy . Czy komus sie to podoba , czy tez nie. Opinie i punkty widzenia sa rozne. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.