Porsche rozwścieczyło kibiców F1. Sojuszu z Williamsem nie będzie

Wikimedia Commons / Str1ke / Na zdjęciu: siedziba Porsche w Stuttgarcie
Wikimedia Commons / Str1ke / Na zdjęciu: siedziba Porsche w Stuttgarcie

Porsche zapowiedziało ważny komunikat dotyczący motorsportu, ale gdy ujrzał on światło dzienne, kibice F1 przeżyli srogie rozczarowanie. Niemiecka marka oddala się od wejścia do Formuły 1 w roku 2026.

Porsche zapowiedziało, że ogłosi ważny komunikat dla kibiców, przez co pojawiły się plotki o możliwym dołączeniu niemieckiej firmy do Formuły 1. Jeszcze kilka miesięcy temu wydawało się niemal pewne, że od roku 2026 producent ze Stuttgartu stworzy sojusz z Red Bull Racing. Rozmowy z "czerwonymi bykami" upadły jednak na ostatniej prostej i od tego momentu Porsche szuka nowego partnera w F1.

Po ostatniej zapowiedzi Niemców, pojawiły się sugestie łączące legendarną markę z Williamsem. W przygotowanym przez Porsche filmie można było bowiem dostrzec postać Franka Williamsa, założyciela utytułowanej ekipy F1 z Grove.

Fani przeżyli rozczarowanie, bo gdy Porsche ujawniło karty, to okazało się, że zamiast ogłoszenia wejścia do F1, mamy do czynienia jedynie z restrukturyzacją kont firmy w mediach społecznościowych. Dotąd producent należący do grupy Volkswagen posiadał kilka profili, poprzez które kontaktował się z kibicami. Teraz połączono je w oficjalny serwis Porsche Motorsport.

"Czyli to wszystko?", "zrujnowaliście mój dzień", "najszybsza rezygnacja z obserwowania konta w moim życiu", "wasz dział PR powinien smażyć się w piekle" - to tylko niektóre komentarze zawiedzionych fanów, którzy oczekiwali komunikatu dotyczącego wejścia Porsche do Formuły 1.

ZOBACZ WIDEO: Wideo niesie się po sieci. Gwiazdor hip-hopu zrobiłby karierę w NBA?

Lawina spekulacji sprawiła, że również Williams zaprzeczył, jakoby zespół był wystawiony na sprzedaż. "Plotki o możliwej sprzedaży ekipy są nieprawdziwe. Jesteśmy jednak otwarci na wszelkie rozmowy z producentami dotyczące dostaw silników od roku 2026, gdy w życie wejdą nowe przepisy" - ogłosiła stajnia z Grove.

W roku 2026 w F1 pojawi się na pewno inna marka należąca do grupy VW - Audi. Niemcy porozumieli się już w tej sprawie z szwajcarskim Sauberem, który obecnie rywalizuje pod nazwą Alfa Romeo.

Czytaj także:
Williams zwiąże się z gigantem paliwowym? Firma zapowiada ważny komunikat
Wszystko jasne ws. Hamiltona? Wyciekły szczegóły nowej umowy

Komentarze (1)
avatar
DragonEnterQt
17.01.2023
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Walnięty łopatą, bezradna to była twoja matka podczas twoich narodzin. Nie wiedziała co z tobą zrobić, jak cię zobaczyła i tak już zostałeś wiejski paznokciu :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.