Formuła 1 uruchamia bezpłatny kanał. Będzie nadawał całą dobę

Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Max Verstappen w GP Arabii Saudyjskiej
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Max Verstappen w GP Arabii Saudyjskiej

W ostatnich latach Formuła 1 robi wiele, aby zwiększyć zainteresowanie dyscypliną. Przekłada się to na ogromny wzrost popularności przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Teraz F1 chce trafić do nowych fanów za pośrednictwem bezpłatnego kanału.

W tym artykule dowiesz się o:

Formuła 1 postanowiła uruchomić bezpłatny kanał w systemie streamingowym. Na razie będzie on dostępny wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Na jego antenie zobaczymy powtórki wyścigów F1, F2, F3 oraz F1 Academy. Kanał będzie przedstawiał też archiwalne treści, magazyny poświęcone F1 oraz filmy dokumentalne na temat motorsportu.

Kanał uruchomiony przez F1 będzie bezpłatny, ale za to będzie zawierał reklamy. Swoje nadawanie zacznie przed GP Miami, które zaplanowano na przyszły tydzień (3-5 maja). Za jego prowadzenie odpowiedzialna ma być firma C15 Studio. Pojawi się na wielu platformach, takich jak chociażby Samsung TV Plus, Amazon Freevee i Pluto TV.

- Formula 1 Channel to najnowszy pomysł F1, którego celem jest dalszy rozwój i rozszerzenie naszych treści, docierania z nimi do nowych fanów. To przedsięwzięcie odpowiada oczekiwaniom naszych fanów w USA i służy jako świetny punkt wyjścia do pozyskania kolejnych kibiców. Będziemy umiejętnie dobierać programy, aby ukazać dramaturgię F1 - przekazał w komunikacie prasowym Ian Holmes, dyrektor F1 ds. praw medialnych i tworzenia treści.

ZOBACZ WIDEO: W wyniku wypadku stracił ręce. Opowiedział, jak uporał się z dramatem

- Wspólnie z C15 Studio chcemy rozwinąć Formula 1 Channel w wiodący produkt branżowy, który będzie uzupełniał naszą istniejącą ofertę transmisji oraz usługę F1 TV. Chcemy zapewnić naszym fanom wszechstronne wrażenia związane z F1 przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - dodał Holmes.

Treści, jakie znajdą się w Formula 1 Channel będą tak dobierane, aby nie kolidowały z materiałami publikowanymi przez ESPN. Stacja należącą do The Walt Disney Company jest oficjalnym nadawcą F1 w Stanach Zjednoczonych. Dlatego tegoroczne wyścigi mają być emitowane w nowo utworzonym kanale z pięciodniowym opóźnieniem.

W tej chwili Liberty Media, właściciel F1, nie ujawnia planów związanych z uruchomieniem Formula 1 Channel w Europie.

Czytaj także:
- Kierowca na wylocie z F1. Zmiana jeszcze w maju?
- Ferrari jak Real Madryt. Wielomilionowy kontrakt ogłoszony

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.