Zmarnowana szansa Ferrari. Hamilton krytykuje strategię zespołu

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Lewis Hamilton
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Lewis Hamilton

Lewis Hamilton zajął dopiero dziesiąte miejsce w GP Australii. Debiut Brytyjczyka w Ferrari nie należał do najłatwiejszych. Siedmiokrotny mistrz świata zwrócił uwagę swojemu inżynierowi, że stosując inną taktykę, ekipa miała większe szanse na sukces.

W tym artykule dowiesz się o:

Lewis Hamilton zajął dopiero dziesiąte miejsce w GP Australii. Otwarcie nowego sezonu Formuły 1 w Melbourne sprowadziło Ferrari na ziemię. Model SF-25 zdaje się odstawać od konkurencji, a Brytyjczyk nie ukrywał swojego rozczarowania podczas komunikacji radiowej z inżynierem. 40-latek stwierdził, że ekipa "straciła dużą szansę", krytykując przy tym strategię Włochów. Dodatkowo po zakończeniu wyścigu przyznał, że jego bolid był "naprawdę trudny w prowadzeniu".

Hamilton po raz pierwszy jeździł Ferrari w mokrych warunkach, co wymagało od niego nauki ustawień na kierownicy. Kilkukrotnie o specjalnych przyciskach przypominał mu inżynier wyścigowy Ricardo Adami. Wywołało to frustrację u siedmiokrotnego mistrza świata F1, który w pewnym momencie stwierdził, że wie co ma robić.

ZOBACZ WIDEO: Maciej Janowski: Nie spodziewałem się takiego piekła

Hamilton na ostatnich okrążeniach objął na krótko prowadzenie w GP Australii. Miało to miejsce w sytuacji, gdy kierowca Ferrari pozostał na torze na slickach, a konkurencja zjechała do alei serwisowej po ogumienie przejściowe. Ostatecznie również Brytyjczyk zameldował się u mechaników, ale zrobił to okrążenie później niż reszta stawki. Stracił przez to szansę na dobry rezultat.

- Było bardzo ciężko, a samochód był naprawdę, naprawdę trudny w prowadzeniu. Jestem wdzięczny, że nie uderzyłem w ścianę, bo to było największe zagrożenie. Muszę się jeszcze przyzwyczaić do nowej jednostki napędowej w mokrych warunkach, do wszystkich ustawień, które są potrzebne, innego sposobu prowadzenia, innego ustawienia kierownicy - przyznał Hamilton w rozmowie ze Sky Sports.

Hamilton wyjaśnił, że prognozy Ferrari dotyczące pogody nie były trafne, a deszcz miał być krótszy niż w rzeczywistości. - Informacja, którą otrzymałem, była taka, że to tylko krótki opad, bardzo szybki. W tamtym momencie tylko ostatni zakręt był mokry - dodał Hamilton.

- Dla mnie reszta toru była sucha. Mógłbym się utrzymać na slickach na tym torze, gdyby to było wszystko, jeśli chodzi o opady. Tyle że potem przyszło znacznie więcej deszczu - podsumował kierowca ekipy z Maranello.

Komentarze (3)
avatar
sywb5hp94k
11 h temu
Zgłoś do moderacji
9
5
Odpowiedz
Potrafi najlepiej, ale krytykować „swój” zespół. Nie tego pewnie oczekują w zespole od nowego kierowcy. Pomijam jego wcześniejsze sukcesy,ale nikt nie jest większy od Ferrari. Będą go musieli s Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.