Ferrari zdecydowało się sprawdzić innowacyjne rozwiązanie na tylko dwóch okrążeń. Za kierownicą bolidu zasiadł jeden z najbardziej doświadczonych kierowców w stawce - Kimi Raikkonen.
Mistrz świata po powrocie do garażu stwierdził, że widoczność w bolidzie "nie była taka zła". Przeciwnicy instalacji "Halo" w bolidach F1 wskazywali to, jako jeden z głównych problemów.
Projekt Ferrari jest prototypem opartym na rozwiązaniu jakie zatwierdziła Komisja F1. Ostateczna konstrukcja osłony kokpitu na sezon 2017 ma zostać poddana dalszym testom.
What do you think about the new head protection system? pic.twitter.com/lsP1XGp74E
— Nico Rosberg (@nico_rosberg) 3 marca 2016
#Canopy #F1 Either do the job properly or not at all. Half way solutions are not expected from (specially) F1. pic.twitter.com/Z7c61NkbgZ
— LUCAS DI GRASSI (@LucasdiGrassi) 3 marca 2016
Zobacz wideo: Duda: Nie byliśmy dobrze przygotowani do tego meczu
{"id":"","title":""}
Źródło: TVP S.A.