W tym artykule dowiesz się o:
Ferrari zdecydowało się sprawdzić innowacyjne rozwiązanie na tylko dwóch okrążeń. Za kierownicą bolidu zasiadł jeden z najbardziej doświadczonych kierowców w stawce - Kimi Raikkonen.
Mistrz świata po powrocie do garażu stwierdził, że widoczność w bolidzie "nie była taka zła". Przeciwnicy instalacji "Halo" w bolidach F1 wskazywali to, jako jeden z głównych problemów.
What do you think about the new head protection system? pic.twitter.com/lsP1XGp74E
— Nico Rosberg (@nico_rosberg) 3 marca 2016
#Canopy #F1 Either do the job properly or not at all. Half way solutions are not expected from (specially) F1. pic.twitter.com/Z7c61NkbgZ
— LUCAS DI GRASSI (@LucasdiGrassi) 3 marca 2016
Zobacz wideo: Duda: Nie byliśmy dobrze przygotowani do tego meczu
{"id":"","title":""}
Źródło: TVP S.A.