Obecne logo F1 jest dobrze rozpoznawalne na świecie. Jednak Liberty Media uważa inaczej i w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej zostały zarejestrowany trzy logotypy związane z Formułą 1. Chase Carey, dyrektor generalny F1, potwierdził w piątek, że Liberty ma w planach wprowadzenie nowego logotypu.
Ma to się wydarzyć chwilę po zakończeniu ostatniego wyścigu w sezonie - GP Abu Zabi. Logo ma zostać zaprezentowane po ceremonii nagrodzenia najlepszej trójki wyścigu. Carey nie zdradził jednak, która z propozycji została wybrana.
- Chcemy dodać świeżej energii temu sportowi. Naszym zdaniem nowe logo będzie świetnym pomysłem. Nie chcemy zmienić tego sportu, lecz zapewnić mu innowację oraz powiew świeżości - oznajmił Carey.
Co natomiast sądzi Amerykanin o krytyce, która pojawiła się po ujawnieniu trzech projektów logotypów? - Za każdym razem, gdy chcesz coś zmienić, to zawsze będą różne opinie - uważa.
.@F1 has registered three new figurative logos designs with the @EU_IPO, located here: https://t.co/kWqhj5MBrW
— F1 Broadcasting (@f1broadcasting) 17 listopada 2017
The current logo is better than all three... pic.twitter.com/qqPoRqRF0N
ZOBACZ WIDEO: Dramatyczny debiut Polaka w IO. "Traciłem świadomość i nie wiedziałem, gdzie jestem"