F1: Netflix pracuje nad drugim sezonem serialu. Wszystkie zespoły mają się zaangażować w projekt

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: start do wyścigu F1
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: start do wyścigu F1

W piątkowy poranek swoją premierę miał pierwszy sezon serialu o Formule 1 - "Drive to survive". Obecnie trwają prace nad drugą serią, a szefowie Liberty Media chcą, aby tym razem wszystkie zespoły przedstawiły świat zza kulis królowej motorsportu.

W piątek na platformie Netflix ukazał się pierwszy sezon serialu "Drive to survive", który pokazuje nieco inne oblicze Formuły 1. Jednak nie zobaczymy w nim, jak od środka wygląda praca w Mercedesie i Ferrari. Obie czołowe ekipy odmówiły wpuszczenia kamer do swoich garaży.

Włosi zmienili zdanie dopiero pod koniec minionego sezonu, kiedy to dali pełny dostęp do garażu producentom serialu. To ważne, biorąc pod uwagę, że już teraz planowany jest drugi sezon. Co ważne dla kibiców z Polski, bardzo ważną rolę odegra w nim Robert Kubica i historia jego powrotu do Formuły 1.

Ruszyła giełda nazwisk. Smedley może zastąpić Lowe'a. Czytaj więcej! 

- Myślę, że ten sport może się rozwijać szybciej, jeśli tylko wszystkie zespoły będą chciały brać udział w takich akcjach. Nie mam co do tego wątpliwości. One zaczynają dostrzegać, że nie mogą angażować się tylko w walkę na torze. Ekipy muszą być obecne w każdej dziedzinie, w której możemy poprawić notowania F1 - powiedział Ross Brawn, dyrektor sportowy F1.

ZOBACZ WIDEO Kubica o swoim powrocie do F1: Czuje się, jakbym debiutował raz jeszcze

Brytyjczyk uważa, że w sezonie 2019 ekipy Mercedesa i Ferrari od razu wpuszczą filmowców do swoich pomieszczeń, dzięki czemu drugi sezon "Drive to survive" będzie jeszcze ciekawszą produkcją.

- Chcieliśmy tym serialem pokazać F1 od strony człowieka. To zawsze było fascynujące. Może teraz nie pracuję dla żadnego zespołu, ale pamiętam tę ekscytację. Dało się czuć emocje mechaników, inżynierów, całej zespołowej rodziny. Wiem z własnych doświadczeń, jak wiele frajdy, ale i cierpienia daje F1. To można zobaczyć w tym serialu - zapewnił Brawn.

Renault krytykuje politykę F1. Czytaj więcej! 

Kamery Netfliksa mają się też pojawić w Australii, gdzie 17 marca odbędzie się pierwszy w tym sezonie wyścig F1. Kibiców może jednak zmartwić fakt, że napięty grafik Lewisa Hamiltona sprawia, że brytyjskiego kierowcy może zabraknąć w drugim sezonie serialu.

- Rozumiemy sytuację, w której zespoły i kierowcy prowadzą inne działania poza F1. To dotyczy zwłaszcza Mercedesa, bo Hamilton udziela się w świecie mody, muzyki - podsumowała Ellie Norman, szefowa działu marketingu F1.

Komentarze (1)
avatar
Ricciardo
8.03.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Miłośnicy F1, to jest pozycja obowiązkowa! :) Planowałem zacząć wieczorem, ale obejrzałem już 1. odcinek i mimo, że człowiek już wiele lat śledzi F1, to z perspektywy, która zostaje tu pokazana Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.