W tym artykule dowiesz się o:
Chociaż Williams znajduje się na dnie Formuły 1, to ostatnio firma dość dobrze radzi sobie z pozyskiwaniem partnerów i sponsorów. Najlepszym dowodem na to jest umowa pomiędzy stajnią z Grove a "Financial Times".
"Mamy przyjemność ogłosić wieloletnie partnerstwo. Zwiększy ono widoczność obu marek na globalnym rynku, wśród wpływowych odbiorców i połączy nasze zasoby marketingowe, umożliwiając partnerom naszego zespołu dostęp do zintegrowanych rozwiązań sponsorskich i reklamowych" - głosi komunikat Williamsa.
Czytaj także: Haas ma nowego kierowcę Zgodnie z kontraktem, oficjalnie współpraca rozpocznie się wraz z Grand Prix Azerbejdżanu. Dla "Financial Times" jest to pierwszy w historii kontrakt podpisany z ekipą F1.
W ramach współpracy na modelu FW42 znajdzie się logo brytyjskiej gazety w pozostałych wyścigach sezonu 2019.
Czytaj także: Robert Kubica szczerze o sytuacji Williamsa
ZOBACZ WIDEO: Spróbowaliśmy sił w symulatorze Formuły 1. Teraz każdy może poczuć się jak Robert Kubica!