F1: Orlen chwali sobie współpracę z Robertem Kubicą. "Kubicomania się rozkręca"

WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Daniel Obajtek (po lewej) i Robert Kubica
WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Daniel Obajtek (po lewej) i Robert Kubica

W kwietniu ruszyła kampania promocyjna Orlenu z udziałem Roberta Kubicy. Do jej zakończenia pozostało jeszcze sporo czasu, a gigant paliwowy już liczy profity wynikające ze współpracy z Polakiem. - "Kubicomania" się rozkręca - twierdzą w Orlenie.

W tym artykule dowiesz się o:

Robert Kubica jest twarzą największej loterii promocyjnej w historii PKN Orlen. Ruszyła ona 23 kwietnia i jest promowana w środkach masowego przekazu. Na stacjach paliw na klientów czeka ponad 11 mln nagród, w tym 88 samochodów.

To pierwsza kampania, w której firma z Płocka korzysta z wizerunku Kubicy. Współpracę obu stron rozpoczęto na początku roku, po tym jak Orlen został sponsorem Williamsa i pomógł 34-latkowi w powrocie do Formuły 1.

Czytaj także: Czas weryfikacji Claire Williams 

Wyniki Williamsa i Kubicy w F1 pozostawiają w tej chwili sporo do życzenia, ale w Orlenie nie żałują swojej decyzji. Już teraz firma odnotowuje większe zainteresowanie swoją marką, choć znajdujemy się dopiero w początkowej fazie sezonu F1.

ZOBACZ WIDEO: Adam Małysz: Kiedy słuchałem Włodzimierza Szaranowicza, miałem łzy w oczach

- To jeden z najpopularniejszych polskich sportowców, doskonale znany fanom motoryzacji i motosportów nie tylko w kraju, ale także za granicą. Jesteśmy koncernem, którego produkty sprzedawane są w 90 państwach na całym świecie. Zależy nam więc na jeszcze lepszej rozpoznawalności Orlenu i promowaniu go jako marki kojarzonej z wysoką jakością oraz zaufaniem. Chcemy też zwiększyć liczbę klientów, którzy zaczną traktować nasz koncern jako markę pierwszego wyboru - przekazała nam firma.

Orlen zakłada, że loteria z udziałem Kubicy przełoży się na konkretne zyski na stacjach paliw. - Ponieważ kampania ma charakter długoterminowy i potrwa do końca 2019 roku, jest jeszcze za wcześnie na ocenianie jej efektów. Wyraźnie widzimy jednak, że "Kubicomania" się rozkręca - dowiedzieliśmy się w Orlenie.

Biorąc pod uwagę ogrom nagród oraz częstą emisję spotów z Kubicą w telewizji, efekty kampanii powinny być piorunujące. - Mamy już trzech zwycięzców głównej nagrody - aut. Natomiast 26 maja, po głównym wydaniu "Wiadomości" w TVP, wylosujemy osobę, która wygra pięcioosobowy wyjazd na Grand Prix Francji. Kolejnych szczęśliwców poznamy w następnych miesiącach. Spodziewamy się więc, że nasza akcja promocyjna będzie zyskiwała jeszcze większą popularność - poinformowano nas w firmie.

Czytaj także: Claire Williams stanęła w obronie Roberta Kubicy

- Nie mamy wątpliwości, że zaangażowanie do kampanii polskiego kierowcy, którego powrót do elitarnej Formuły 1 wzbudził duże zainteresowanie fanów na całym świecie, było decyzją słuszną i korzystną pod względem marketingowym - podsumował Orlen.

Komentarze (9)
piotr_sl
11.05.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Kubicomania? Jeszcze się nie zaczęła a zaraz może się skończyć... 
avatar
A my swoje
11.05.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Mój znajomy będąc w Dubaju, umieścił na taksówce nalepkę reklamującą piekarnię ,, U Zdzicha" w Nowej Wsi. Teraz szejkowie przyjeżdżają tu tłumnie po pieczywo, nawet czerstwe biorą. 
avatar
rebelion
11.05.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
brawo Orlen,najlepiej wydane pieniądze na reklame w historii firmy 
avatar
steffen
10.05.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Kubicomania się rozkręca?
Sądząc po polskim internecie jest to raczej hejtomania. 
avatar
rebelion
10.05.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
znaleźć logo firmy na bolidzie F1 to tak jakby firma dostała tytuł szlachecki, F1 to sport nie dla biedaków 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.