Ostatnio informowaliśmy, że 7 lipca będzie ostatnim dniem, w którym Robert Kubica będzie obecny na dystrybutorach na stacjach PKN Orlen (czytaj więcej o tym TUTAJ). Polak jest twarzą kampanii promocyjnej, w której do wygrania są samochody osobowe oraz tysiące innych nagród.
W poniedziałek stało się jasne, skąd wziął się ostatni komunikat Orlenu o "zdejmowaniu wszystkich naklejek z wizerunkiem Kubicy". Ruszyła bowiem kolejna odsłona kampanii. Jest ona promowana za pośrednictwem specjalnego klipu wideo.
Czytaj także: Ecclestone przyjąłby kulę za Putina
Materiał promocyjny został nagrany na jednej z warszawskich stacji PKN Orlen, a Kubica odgrywa w niej kluczową rolę.
ZOBACZ WIDEO Izu Ugonoh po porażce z Łukaszem Różańskim: Byłem gorszy. Muszę się nad sobą zastanowić
Przypomnijmy, że Orlen od tego roku jest jednym z głównych sponsorów Williamsa. Firma zdecydowała się na nawiązanie współpracy z zespołem z Grove, po tym jak zakontraktował on Roberta Kubicę na sezon 2019.
Czytaj także: Obajtek zadowolony ze współpracy z Kubicą
W ramach wielkiej Loterii z Robertem #Kubica, nasi klienci wygrali już 2 miliony produktów #VERVA, ponad 30 samochodów oraz wyjazdy na GP Formuły 1. Od dziś startujemy z kolejną odsłoną naszej kampanii! pic.twitter.com/n4iYaLNzG7
— ORLEN (@PKN_ORLEN) July 8, 2019