F1: Mercedes już oficjalnie z nowym sponsorem. Spora zmiana na samochodach - pojawi się kolor czerwony (foto)

Twitter / Mercedes / Na zdjęciu: zapowiedź nowego modelu W11
Twitter / Mercedes / Na zdjęciu: zapowiedź nowego modelu W11

W Londynie odbyła się ceremonia, w trakcie której Mercedes przedstawił nowego sponsora - firmę Ineos. Współpraca z potentatem chemicznym wymusiła na Niemcach zmiany w malowaniu samochodu. Na karoserii modelu W11 pojawi się kolor czerwony.

W tym artykule dowiesz się o:

O tym, że Mercedes doszedł do porozumienia z firmę Ineos wiadomo od kilku tygodni. Do mediów wyciekła nawet wartość kontraktu - firma chemiczna ma płacić najlepszej ekipie Formuły 1 ok. 26 mln dolarów za sezon.

Tak znacząca inwestycja przedsiębiorstwa należącego do Jima Ratcliffe'a musiała za sobą pociągnąć spore zmiany w Mercedesie. Będą one widoczne na tegorocznym samochodzie zespołu z Brackley. Skoro sponsor płaci i wymaga, to fragmenty karoserii W11 będą pomalowane na czerwono. Właśnie ten kolor jest bowiem charakterystyczny dla brytyjskiej firmy.

Czytaj także: Wyróżnienie dla Roberta Kubicy

Co ciekawe, czerwień to barwa charakterystyczna dla głównego rywala Mercedesa w F1 - Ferrari. Dlatego niektórym kibicom może nie podobać się fakt, że Niemcy zgodzili się na dodanie tak pomalowanych elementów na nowym samochodzie.

ZOBACZ WIDEO F1. Czy w Formule 1 pojawią się nowi Polacy? "Mamy talenty. Wszystko zależy od finansów"

Umowa z Ineosem została zawarta na pięć lat, co pokazuje, że Mercedes jest zdeterminowany, aby pozostać w Formule 1 po sezonie 2020. Zwłaszcza że firma ma też drugiego potężnego sponsora - kontrakt z malezyjskim Petronasem opiewa na jeszcze większą kwotę niż w przypadku Ineosa.

- Współpraca z Ineosem pokazuje naszą chęć do dalszych startów w F1 - mówił podczas specjalnej imprezy w Londynie Toto Wolff, a kibice mogli ją zobaczyć w social mediach.

Ineos od tego roku zamierza się mocniej promować poprzez sport. Taką nazwę przyjął zespół kolarski rywalizujący w cyklu ProTour. Firma ma też swoją ekipę w regatach America's Cup.

Czytaj także: Williams ma nowego sponsora 

Kibice model W11 w pełnej krasie zobaczą 14 lutego, kiedy to Mercedes przedstawi swoją nową maszynę światu. Podczas ceremonii powiązanej z Ineosem wykorzystano bowiem starszą wersję samochodu.

Komentarze (2)
dree
11.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
Mateusz Damian
10.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Wymusiła???? Jak by Mercedesowi nie pasowało zawsze mógł nie podpisywać umowy. Redaktorku pasowało by odrobić lekcje historii ponieważ bolidy McLaren Mercedes z roku 2008 tez miały wstawki kolo Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.