Będą losować bilety na wyścig F1. Część kibiców niepocieszona

Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: tor w Zandvoort
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: tor w Zandvoort

Rząd Holandii zgodził się na to, by wyścig F1 w Zandvoort odbył się z kibicami na trybunach. Ograniczono jednak liczbę dostępnych miejsc. Oznacza to konieczność zwrotu biletów tysiącom fanów. O tym, kto wejdzie na trybuny zadecyduje fart.

W tym artykule dowiesz się o:

GP Holandii wraca do kalendarza Formuły 1 po 36 latach przerwy. Wyścig na wyremontowanym torze w Zandvoort cieszy się sporym zainteresowaniem ze względu na osobę Maxa Verstappena, który w ojczyźnie zyskał status bohatera narodowego. Dlatego organizatorzy wyścigu F1 w kilka minut sprzedali wszystkie dostępne bilety.

Szefowie GP Holandii oczekiwali, że każdego dnia na trybunach w Zandvoort pojawi się nieco ponad 100 tys. widzów. Po remoncie obiekt może bowiem pomieścić 105 tys. osób.

Jednak pogarszająca się sytuacja epidemiologiczna w kraju, spowodowana wariantem Delta koronawirusa, doprowadziła do reakcji rządu. Władze Holandii pozwoliły, aby trybuny w dniach 3-5 września były zapełnione w 2/3.

ZOBACZ WIDEO: "Sam siebie zaskoczyłem". Tego złoty medalista olimpijski się nie spodziewał

W tej sytuacji osoby stojące za wyścigiem F1 stanęły przed trudnym zadaniem. Musiały bowiem wymyślić sposób na to, jak wybrać osoby, którym zostaną zwrócone bilety i tym samym nie obejrzą one tegorocznego GP Holandii. Jako że mowa o niemal 100 tys. wejściówek, to problem jest dość spory.

Ostatecznie postanowiono zorganizować swojego rodzaju loterię. To komputerowy algorytm wybierze tych, którzy zachowają bilety na GP Holandii i na początku września wejdą na obiekt w nadmorskim Zandvoort.

- To nie jest jakiś rebus, ale dość złożony algorytm. Ostatecznie wielu kibiców nie będzie mogło przyjechać na GP Holandii. To niesamowicie irytujące i niefortunne, ale nie mamy wyboru - powiedział "Algemeen Dagblad" Jan Lammers, szef GP Holandii.

Osoby, którym zostaną zwrócone bilety, będą miały możliwość ich przebukowania na sezon 2022 albo poproszenia o zwrot kosztów zakupu.

Czytaj także:
Dwa wrogie obozy. Tak w F1 niszczą się przyjaźnie
Nowe zespoły w F1? Rozmowy trwają

Komentarze (4)
avatar
DragonEnterQt
2.09.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Znowu gnido plujesz jadem i nienawiścią? Do roboty się weź leniu śmierdzący!! 
avatar
One_Shoot
23.08.2021
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Moga wpuszczac kogo chca a bilety dawac darmo byle by Hamilton wygrał tam z Maksiem najwspanialszym kierowca naszych czasów . 
avatar
Marciello74
22.08.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
algorytm i wszystko jasne, ,,to nie ja zdecydowałem to algorytm" 
avatar
clemek
20.08.2021
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
"O tym, kto wejdzie na trybuny zadecyduje fart" Ojaki fart chodzi? Polski czy angielski bo to zmienia kolejność rzeczy 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.