Alfa Romeo krytykuje Formułę 1. "Kibice nie widzieli show, które przyszli zobaczyć"

Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: czyszczenie toru F1
Materiały prasowe / Alfa Romeo Racing ORLEN / Na zdjęciu: czyszczenie toru F1

Alfa Romeo jako jedyna ekipa F1 oficjalnie zabrała głos na temat wydarzeń, które miały miejsce w GP Belgii. Zespół krytykuje królową motorsportu za przeciąganie w czasie decyzji o zakończeniu rywalizacji i przeprasza kibiców.

W tym artykule dowiesz się o:

Wyścig Formuły 1 o GP Belgii miał rozpocząć się o godz. 15, ale tak się nie stało. Ulewny deszcz sprawił, że o tej porze kierowcy pokonali jedynie dwa okrążenia formujące, po czym zjechali do alei serwisowej i tam czekali ponad trzy godziny. Rywalizację wznowiono dopiero po godz. 18, ale wtedy przejechano ledwie trzy okrążenia, czym spełniono regulaminowy wymóg i zakończono wyścig F1.

Takie rozwiązanie sytuacji skrytykowała Alfa Romeo, która w poniedziałek jako jedyna ekipa F1 zdecydowała się opublikować oficjalne oświadczenie ws. tego, co wydarzyło się w GP Belgii.

"Ogromne podziękowania dla niesamowitych kibiców, którzy spędzili godziny w strugach deszczu przed rozpoczęciem wyścigu. Wasza cierpliwość i determinacja sprawiają, że jesteście prawdziwymi kierowcami dnia" - napisała Alfa Romeo w oświadczeniu, nawiązując do nagrody kierowcy dnia, jaką F1 przyznaje po każdym wyścigu."

ZOBACZ WIDEO Żużel. Magazyn PGE Ekstraligi. Murawski, Chomski i Noskowicz gośćmi Musiała

"Od miesięcy czekaliśmy na trybuny pełne fanów wspierających nasz zespół i nasz sport. Niestety, w niedzielę nie mogliśmy zorganizować wam odpowiedniego show" - dodała ekipa z Hinwil.

Szwajcarzy podkreślili, że rywalizowanie w strugach deszczu byłoby niebezpieczne dla zdrowia i życia kierowców, ale można było lepiej rozegrać temat zaliczenia wyników czy też odwołania GP Belgii. "Decyzja o nieściganiu się w tych warunkach była słuszna ze względu na ochronę zdrowia kierowców, funkcyjnych i kibiców. Jednak sytuacja byłaby rozwiązana lepiej, gdyby nie "wyścig", którego byliśmy świadkami" - ocenił zespół F1.

Alfa Romeo krytykuje fakt, że kierowcy przejechali ledwie trzy okrążenia za samochodem bezpieczeństwa, by spełnić wymogi regulaminowe. "Ten wynik boli nas wszystkich, a w szczególności fanów tego sportu, którzy nie otrzymali show, które przyszli zobaczyć. Mamy nadzieję, że wyciągnęliśmy wnioski, które poprawią nasze działania w tego typu sytuacjach w przyszłości i postawią kibiców naszego sportu w pozycji, na jaką zasługują" - podsumowali Szwajcarzy.

Czytaj także:
Koniec mrocznych dni Williamsa. Przełomowy moment
Decyduje się przyszłość Roberta Kubicy w F1

Komentarze (1)
avatar
yes
30.08.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Nie widzieli show, które przyszli zobaczyć" - pomylili imprezy! Miały być wyścigi F1, a nie występy, kabaraty i tańce rozbieranie... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.