Nowe Ferrari zachwyca wyglądem. Czy będzie równie szybkie, co piękne?

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Ferrari F1-75
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Ferrari F1-75

W czwartek Ferrari oficjalnie przedstawiło model F1-75, którym spróbuje podbić królową motorsportu w sezonie 2022. Potwierdziły się wcześniejsze doniesienia o sporych zmianach w malowaniu włoskiej maszyny. Jej wygląd może się podobać.

W tym artykule dowiesz się o:

Emocje związane z premierą nowego bolidu Ferrari nieco zmalały w środę, po tym jak do sieci wyciekły zdjęcia przedstawiające model F1-75. Zgodnie z wcześniejszymi przeciekami, zespół z Maranello postawił na tradycyjne czerwone malowanie, które zostało uzupełnione czarnymi detalami. Warto jednak podkreślić, że odcień czerwieni jest nieco inny niż dotychczas.

Nazwa F1-75 nawiązuje do jubileuszu firmy, która obecnie obchodzi swoje 75-lecie. Dlatego też w Maranello wiążą spore nadzieje z przedstawioną właśnie konstrukcją. Po raz ostatni Włosi cieszyli się z tytułu mistrzowskiego w Formule 1 w roku 2007, gdy mistrzostwo wywalczył Kimi Raikkonen i wielu uważa, że Ferrari czeka na kolejny czempionat zbyt długo.

Kierowcami włoskiej ekipy w sezonie 2022 są Charles Leclerc i Carlos Sainz. Monakijczyk i Hiszpan pojawili się na czwartkowej premierze, zachwycając się wyglądem i kolorystyką nowego bolidu.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tego jeszcze nie widzieliśmy! Kapitalna obrona rzutu karnego

Aby nie zdradzać zbyt wielu szczegółów i nie ułatwiać zadania konkurencji, Włosi przedstawili jedynie kilka zdjęć nowej maszyny. Trudno dostrzec na nich detale związane z aerodynamiką. Takie zachowanie jednak nie dziwi i kierownictwo Ferrari wręcz zapowiadało taką strategię. Wszystko ze względu na rewolucję techniczną, która nadeszła do F1 w tym roku.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Ferrari jeszcze przed startem sezonu zamontuje w swoim bolidzie szereg poprawek, więc jego finalna konstrukcja będzie się nieco różnić od tej, jaką zobaczyliśmy w czwartkowe popołudnie.

Model Ferrari F1-75 będzie można porównać z innymi podczas zimowych testów. Ich pierwsza tura rozpocznie się 23 lutego w Barcelonie. Wtedy będzie jasne, czy potwierdziły się plotki o sporej poprawie wydajności m.in. silnika w bolidzie włoskiej ekipy. Zespół z Maranello swój ostatni wyścig wygrał we wrześniu 2019 roku i jego szefowie mają nadzieję, że już start nowej kampanii pozwoli przerwać tę fatalną serię.

Czytaj także:
Bez klękania kierowców przed startem F1. Nie wszystkim to się podoba
Red Bull stawia na kryptowaluty. Zgarnie fortunę

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.