PZHT ma od niedawna nowe logo, zmodernizowano także stronę internetową związku.
Działania marketingowe opierają się m. in. na obszernej kampanii informacyjnej mającej na celu uświadomienie sympatykom sportu, że hokej na trawie - wbrew obiegowej opinii - jest jedną z najpopularniejszych zespołowych dyscyplin na świecie (zajmuje pod tym względem 3. miejsce).
Skąd tak wysoka pozycja? Wynika to przede wszystkim z ogromnego zainteresowania na kontynencie azjatyckim, a także w Australii. W Europie natomiast najsilniejszymi ośrodkami są Holandia (220 tys. uprawiających), Niemcy (70 tys.) oraz Wielka Brytania (30 tys.).
Jeśli chodzi o nasz kraj, kluby hokeja na trawie funkcjonują przede wszystkim w Wielkopolsce (w Poznaniu aż cztery) i na Kujawach. Pojedyncze ośrodki mamy też na Górnym Śląsku, Opolszczyźnie i w Łódzkiem.
Oprócz kampanii wizerunkowej (nowe logo, szereg ofert dla sponsorów) działania marketingowe skupiają się również na upowszechnianiu zasad gry w hokeja na trawie i krzewieniu przekonania, że sport ten może uprawiać każdy.