Na niedzielnym spotkaniu z kibicami zaprezentowano nowy logotyp. Jest to nawiązanie do 20. rocznicy założenia klubu i wielu sukcesów, które w tym czasie udało się zdobyć. Przypomnijmy, że Asseco Gdynia jest dziewięciokrotnym mistrzem Polski.
- Mamy nowe logo. Staramy się wprowadzić nowe elementy, tak aby przyciągnąć potencjalnych zainteresowanych. Mam tu na myśli kibiców, ale także sponsorów - mówi nam Przemysław Sęczkowski, prezes Asseco Gdynia.
10 października ekipy z Trójmiasta zmierzą się w obiekcie na granicy Gdańska i Sopotu. Derbom Trójmiasta towarzyszyć będzie szereg atrakcji, związanych z jubileuszem XX-lecia sopockiej koszykówki.
Z prawnego punktu widzenia spadkobiercą całej historii jest właśnie ekipa z Gdyni. Rozłam trójmiejskich klubów nastąpił w 2009 roku.
- Wiem, że mogą się podnieść głosy, że klub nie jest stąd, ale nie chcę w to wchodzić. Twórzmy wspólny sport w Trójmieście. Nie chcę, aby koszykówka stała się areną przepychanek. To piękny sport, który trzeba kultywować - apeluje Sęczkowski.
Nowe logo będzie obowiązywało jedynie w sezonie 2015/2016.