Frekwencja w PLK: pełna hala w Słupsku i Krośnie

PAP / Grzegorz Michałowski
PAP / Grzegorz Michałowski

W 17. kolejce Polskiej Ligi Koszykówki najbardziej zadowoleni z frekwencji mogli być działacze Miasta Szkła Krosno i Energi Czarnych Słupsk. Spora grupa fanów oglądała też mecz Polskiego Cukru Toruń z Rosą Radom.

W Krośnie mecz pomiędzy Miastem Szkła i Asseco Gdynia oglądało w sumie 1600 fanów. Ci, którzy zdecydowali się przyjść do hali, na pewno nie żałowali. Po szalenie emocjonującym pojedynku górą okazali się jednak goście, którzy wygrali 80:79.

W szwach hala pękała też w Słupsku. Mecz z AZS-em Koszalin oglądało 2227 kibiców. W tym spotkaniu emocji również nie brakowało. Słupszczanie triumfowali 72:70 i było to ich dziewiąte zwycięstwo w tym sezonie.

Najwięcej fanów, w 17. kolejce PLK, stawiło się natomiast w Toruniu, gdzie Polski Cukier mierzył się z Rosą Radom. Mimo to, działacze drużyny z frekwencji w pełni zadowoleni być nie mogli, bo 2228 osób to wynik poniżej średniej w tym sezonie. Ponadto, torunianie przegrali z rywalem 84:89.

W czołówce naszego rankingu nie doszło do żadnych zmian. W dalszym ciągu na czele znajduje się Stelmet Zielona Góra, który wyprzedza Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

Frekwencja na meczach 17. kolejki PLK:
Miasto Szkła Krosno - Asseco Gdynia - 1600 widzów
King Szczecin - Anwil Włocławek - 1270
Energa Czarni Słupsk - AZS Koszalin - 2227
Polpharma Starogard Gdański - PGE Turów Zgorzelec - 1790
Siarka Tarnobrzeg - Stelmet BC Zielona Góra - 455
Polski Cukier Toruń - Rosa Radom - 2228
Trefl Sopot - BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - 950
Miasto Szkła Krosno - Polfarmex Kutno - mecz odbędzie się 22.02.2017
TBV Start Lublin - MKS Dąbrowa Górnicza - mecz odbędzie się 28.03.2017

Łącznie na trybunach w 17. kolejce PLK: 10 520
Średnio jeden mecz 17. kolejki PLK obejrzało: 1503
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 250 216
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1683

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 16. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 24 258 8 3 032 - 60,6 %
Włocławek 23 751 8 2 969 - 84,8 %
Toruń 19 734 8 2 467 36 % 39,8 %
Słupsk 19 662 9 2 185 100 % 98,1 %
Zgorzelec 16 992 8 2 124 - 59,8 %
Lublin 16 400 8 2 050 - 49,8 %
Starogard Gdański 18 352 10 1 835 71,6 % 73,4 %
Koszalin 15 346 9 1 705 - 56,8 %
Krosno 15 810 10 1 581 100 % 98,8 %
Dąbrowa Górnicza 14 280 10 1 428 - 48,5 %
Szczecin 12 449 9 1 383 25,1 % 27,4 %
Sopot 13 222 10 1 322 48,9 % 36,6 %
Kutno 10 155 9 1 128 - 94,1 %
Ostrów Wlkp. 7 800 8 975 - 81,3 %
Gdynia 8 464 9 940 - 31,3 %
Radom 7 094 8 887 - 73,9 %
Tarnobrzeg 5 347 9 594 32,5 % 42,4 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

ZOBACZ WIDEO Cezary Kucharski zdradził plany na przyszłość Roberta Lewandowskiego. Zaskakujący kierunek

Komentarze (1)
avatar
Iza Grajczak
5.02.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.