Frekwencja w PLK: hit w Toruniu przyciągnął tłumy, w Lublinie powyżej przeciętnej

PAP / PAP/Tytus Żmijewski
PAP / PAP/Tytus Żmijewski

Najwięcej kibiców na trybuny przyciągnął w ostatniej kolejce Polskiej Ligi Koszykówki szlagierowy mecz pomiędzy Polskim Cukrem i Stelmetem Zielona Góra. Sporo fanów pojawiło się też w halach we Włocławku i Lublinie.

Poziom widowiska w Toruniu kibiców na pewno nie rozczarował. Twarde Pierniki potwierdziły po raz kolejny w tym sezonie, że mają wysokie aspiracje. Polski Cukier, przy udziale 3020 fanów, pokonał Stelmet Zielona Góra 81:69, głównie za sprawą znakomitej czwartej kwarty spotkania.

Drugą, najwyższą frekwencję w 18. kolejce PLK, odnotowano natomiast we Włocławku, gdzie Anwil podejmował MKS Dąbrowa Górnicza. Gospodarze pokonali rywala 73:70, a mecz śledziły z wysokości trybun 2934 osoby.

Więcej niż zwykle fanów śledziło też poczynania TBV Startu w Lublinie (2600 osób). Doping poprowadził gospodarzy do czwartego zwycięstwa w tym sezonie. Tym razem nad Miastem Szkła Krosno (68:63).

Na czele naszego zestawienia (bierzemy pod uwagę średnią liczbę widzów na trybunach w całym sezonie) nadal pozostaje Stelmet Zielona Góra. Na podium plasują się też Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.

ZOBACZ WIDEO To dlatego Maja Włoszczowska odniosła życiowy sukces na igrzyskach

Frekwencja na meczach 18. kolejki PLK:
PGE Turów Zgorzelec - King Szczecin - 1815
Anwil Włocławek - MKS Dąbrowa Górnicza - 2934
TBV Start Lublin - Miasto Szkła Krosno - 2600
Polski Cukier Toruń - Stelmet BC Zielona Góra - 3020
Rosa Radom - Trefl Sopot - 950
BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski - Siarka Tarnobrzeg - 1000
AZS Koszalin - Polfarmex Kutno - 1578
Asseco Gdynia - Energa Czarni Słupsk - 1228
Stelmet BC Zielona Góra - Polpharma Starogard Gdański - mecz zostanie rozegrany 15.03.2017

Łącznie na trybunach w 18. kolejce PLK: 15 125
Średnio jeden mecz 18. kolejki PLK obejrzało: 1891
Łącznie na trybunach PLK w sezonie 2016/2017: 265 341
Średnio mecz na trybunach PLK w sezonie 2016/2017 obejrzało: 1690

MiastoŁącznie w sezonieLiczba meczów w domuŚrednia na meczProcent wypełnienia hali w 16. kolejceProcent wypełnienia hali w sezonie
Zielona Góra* 24 258 8 3 032 - 60,6 %
Włocławek 26 685 9 2 965 83,8 % 84,7 %
Toruń 22 754 9 2 528 48,8 % 40,8 %
Słupsk 19 662 9 2 185 - 98,1 %
Lublin 19 000 9 2 111 63,1 % 51,3 %
Zgorzelec 18 807 9 2 090 51,1 % 58,9 %
Starogard Gdański 18 352 10 1 835 - 73,4 %
Koszalin 16 924 10 1 692 52,6 % 56,4 %
Krosno 15 810 10 1 581 - 98,8 %
Dąbrowa Górnicza 14 280 10 1 428 - 48,5 %
Szczecin 12 449 9 1 383 - 27,4 %
Sopot 13 222 10 1 322 - 36,6 %
Kutno 10 155 9 1 128 - 94,1 %
Ostrów Wlkp. 9 900 10 990 83,3 % 82,5 %
Gdynia 9 692 10 969 40,9 % 32,3 %
Radom 8 044 9 894 79,2 % 74,5 %
Tarnobrzeg 5 347 9 594 - 42,4 %

* liderem zestawienia jest drużyna, która ma najwyższą średnią frekwencję na mecz

Komentarze (3)
stara pazdziochowa
12.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
krosno2016
8.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
Henryk
7.02.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Klasa Przeciwnika z Zielonej Góry zrobiła jednak swoje. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.