WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Kluby PLK po wizycie w Wizards. "Wprowadzić nową jakość w polskim marketingu"

Od 6 do 10 kwietnia w Waszyngtonie odbyło się szkolenie "Inside Wizards" zorganizowane dla polskich klubów przez Fundację Marcina Gortata "Mierz Wysoko".
Karol Wasiek
Karol Wasiek
Materiały prasowe / Jakub Kopeć

Przedstawiciele kilku polskich klubów "od kuchni" zobaczyli, jak funkcjonuje na co dzień Washington Wizards. Szkolenie "Inside Wizards" było zainicjowane przez Fundację Marcina Gortata - "Mierz Wysoko".

Do stolicy Stanów Zjednoczonych udali się przedstawiciele czterech klubów PLK: MKSu Dąbrowa Górnicza, Trefla Sopot , Miasta Szkła Krosno i Polskiego Cukru Toruń. W szkoleniu wzięły także udział osoby związane na co dzień z Legią Warszawa i PGE Skrą Bełchatów.

Celem warsztatów jest zdobycie wiedzy w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych i Public Relations. Szkolenie prowadziły: Zach Leonis, wiceprezes Monumental Sports Network, spółki która jest właścicielem m.in. trzech klubów - Washington Wizards (NBA), Washington Mystics (WNBA), Washington Capitals (NHL) oraz hali Verizon Center, Jim Van Stone, prezes działań biznesowych, Hunter Lochmann odpowiedzialny za strategie marketingowe i budowanie marki, Scott Hall, szef komunikacji, Zak Grim, który kreuje wszystkie aktywności towarzyszące meczom, Lee Stacey posiadający 25 lat doświadczenia w pozyskiwaniu sponsorów i partnerstwach biznesowych oraz Sashia Jones, wiceprezes ds. CSR.

- Szkolenie miało charakter wielowymiarowy - mogliśmy uczyć się zarówno tego, jak uatrakcyjniać spotkania, a także jak zarządzać wieloma sekcjami w jednej grupie oraz jak efektywnie wykorzystywać halę przy takiej intensywności wydarzeń, jaka ma miejsce w Verizon Center. Samo spotkanie z Marcinem Gortatem umożliwiło nam też poznanie spojrzenia zawodnika z 10-letnim stażem w NBA na aktywności marketingowe i wizerunkowe, które stanowią bardzo dużą wartość dla lokalnej społeczności, a także marki samego sportowca - mówi Małgorzata Ciszewska, która reprezentowała trzy kluby spod znaku Trefla.

Pozostaje pytanie - co uda się z tej wiedzy przełożyć na polski rynek? - Oczywiście mamy świadomość tego, że w krótkim czasie nie przeniesiemy NBA do Polski, ale nawet jeśli po powrocie przełożymy choć część wiedzy i doświadczeń na działania w trzech klubach spod znaku Trefla, to i tak uda nam się wprowadzić nową jakość w polskim marketingu. Tak jak powiedział nam Marcin - jeśli po meczu wyciągnie 2-3 detale i je poprawi w kolejnym spotkaniu, to już jest lepszym zawodnikiem. Szkolenie "Inside Wizards" jest dla nas ogromną szansą - odpowiada.


ZOBACZ WIDEO PSG gromi, świetny mecz Cavaniego. Zobacz skrót spotkania z EA Guingamp [ZDJĘCIA ELEVEN]


Czy podczas takich warsztatów pozyska się wiedzę, którą będzie można przełożyć na warunki PLK?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Koszykówkę na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (0):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×