Idzie nowe w NBA. Cleveland Cavaliers znaleźli sponsora

Od sezonu 2017/18 na koszulkach zespołów NBA znajdą się reklamy sponsorów. Cleveland Cavaliers porozumieli się w tej sprawie z firmą Goodyear Tire and Rubber Company.

Piotr Szarwark
Piotr Szarwark
PAP/EPA / DAVID MAXWELL
Reklamy na koszulkach w lidze NBA to zupełna nowość i zarazem wciąż dość kontrowersyjna kwestia dla kibiców, którzy przyzwyczaili się do nieco innych standardów. Fakty są jednak takie, że od sezonu 2017/18 zespoły będą eksponować na strojach meczowych logotypy swoich sponsorów.

Cleveland Cavaliers ogłosili współpracę z firmą Goodyear Tire and Rubber Company i to jej logo znajdzie się na koszulce jednej z czołowych ekip w NBA. Kawalerzyści są szóstym zespołem, który porozumiał się ze sponsorem.

Mówi się, że Cavs zarobią dzięki temu 10 milionów dolarów rocznie, podczas gdy inne zespoły podpisały umowy oscylujące w granicach 5-8 milionów. Trzeba jednak zauważyć, że obrońcy mistrzowskiego tytułu są jedną z najczęściej pokazywanych drużyn w krajowej telewizji, co z pewnością miało wpływ przy negocjacjach.

- To globalny koncern, który jest naszym sąsiadem w Akron, w stanie Ohio, dzieli pasję do koszykówki i ma taki sam cel jak Cavs - dążyć do sukcesu. Jesteśmy bardzo dumni z nawiązania tej współpracy - przyznał dyrektor mistrzów - Len Komoroski.

Oprócz Cavaliers, ze sponsorami porozumieli się już Philadelphia 76ers (StubHub), Boston Celtics (General Electric), Brooklyn Nets (Infor), Sacramento Kings (Blue Diamond) oraz Utah Jazz (Qualtrics).

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: pamiętasz Bergkampa? 48-latek strzelił przepięknego gola
Czy wprowadzenie reklam na koszulkach drużyn NBA jest dobrym pomysłem?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×