PLK nie ma pieniędzy na nagrody dla klubów

WP SportoweFakty / Rosa Radom
WP SportoweFakty / Rosa Radom

Jak udało się nieoficjalnie ustalić, trzy najlepsze zespoły w sezonie 2016/2017 nie otrzymają nagród finansowych od PLK. Taka sytuacja to wynik braku sponsora strategicznego rozgrywek.

Źle się dzieje w ostatnim czasie w Polskiej Lidze Koszykówki. Brak sponsora strategicznego jest bardzo mocno odczuwalny. Odczują to także kluby, które w minionym sezonie stanęły na pudle.

W piątek przedstawiciele Stelmetu BC Zielona Góra (mistrz Polski), Polskiego Cukru Toruń (wicemistrz) i BM Slam Stal Ostrów Wielkopolski (trzecie miejsce) otrzymali e-maila od władz ligi z informacją, że nagrody finansowe nie zostaną wypłacone ze względu na brak sponsora strategicznego.

W minionych latach była to kwota w wysokości 170 tysięcy do podziału. Mistrz Polski otrzymywał 100 tysięcy, wicemistrz - 50, z kolei brązowy medalista - 20. Te nagrody były przyznawane na specjalnej gali, która była podsumowaniem rozgrywek - w tym roku nie było pieniędzy na jej zorganizowane. Zabrakło także na nagrody dla klubów.

Co więcej, w kolejnym sezonie kluby będą musiały wpłacić wpisowe w wysokości 60 tysięcy złotych, by przystąpić do rozgrywek. Przy założeniu, że w lidze wystąpi 17 zespołów daje to PLK S.A. ponad milion złotych na funkcjonowanie.

Przypomnijmy, że kluby chciały przejąć akcje od PZKosz, który jest większościowym udziałowcem ligi. Wszystko wskazuje jednak na to, że projekt 2.0 PLK nie zostanie w najbliższym czasie zrealizowany.

ZOBACZ WIDEO Magia! Siedem najlepszych akcji finałów Ligi ACB!

Komentarze (26)
avatar
qqryq
15.07.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Wydaje się, że kosz w PL jest w takim miejscu, że kluby (nie koniecznie tych 16 czy 19, bo nie wiem ile w końcu jest w przyszłym sezonie zakwalifikowanych do e-ligi) powinny machnąć ręką na PZK Czytaj całość
avatar
DeltaFoxtrot
15.07.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Ze tez nikt nie dobierze sie do dupy tym zlodziejom... W ministerstwie sportu spia czy sami biora kase od lesnych dziadkow?? 
avatar
Wo Falubaz-Zastal
15.07.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
A jakieś 2tygodnie temu wpadła kasa od Gliwic chyba gdzieś pisali 400.000, i już znikła pewnie trzymają rękami i nogami żeby udziałów nie sprzedawać. Tylko pod Siebie nic dla dobra koszykówki. Czytaj całość
avatar
ryba1985
15.07.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
na nagrody dla klubów nie ma, ale pensyjka dla jednego z drugim na stołku jest co miesiąc...związki jak i kluby czy młodzików czy seniorów swoją działalność skupiają na wyciąganiu pieniędzy a n Czytaj całość
avatar
Henryk
14.07.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jednym słowem P O R U T A . 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.