EBL. Wielki sukces kibiców Polpharmy Starogard Gdański. Kociewskim Diabłom pomogli też fani z całej Polski

Materiały prasowe / materiały prasowe facebook polpharmabasketball / Na zdjęciu: flaga kibiców Polpharmy Starogard Gdański
Materiały prasowe / materiały prasowe facebook polpharmabasketball / Na zdjęciu: flaga kibiców Polpharmy Starogard Gdański

Ponad 53 tysiące złotych udało się zebrać kibicom Polpharmy Starogard Gdański podczas internetowej zbiórki pieniędzy zorganizowanej dla swojego klubu. Akcja ta pokazała, że sport potrafi łączyć. Wzięli w niej udział koszykarscy fani z całej Polski.

W tym artykule dowiesz się o:

Zdobyć 40 tysięcy złotych w miesiąc, które pomoże ukochanej drużynie w codziennym funkcjonowaniu - taki cel wyznaczyli sobie miłośnicy Polpharmy Starogard Gdański, którzy na początku stycznia uruchomili zbiórkę pieniędzy za pośrednictwem serwisu "zrzutka.pl".

Inicjatywa ta zakończyła się wielkim sukcesem, gdyż grupie zapaleńców Kociewskich Diabłów udało się osiągnąć aż... 132 procent planu. Do kasy Farmaceutów wpłynie wkrótce kwota 53,035 zł, a być może nawet większa, gdyż mimo tego, że zrzutka jest zakończona, w dalszym ciągu można dokonywać przelewów.

W czasie trwania akcji zlicytować można było wiele ciekawych przedmiotów i nie tylko, m.in: brązowy medal Polpharmy Starogard Gdański z sezonu 2009/2010, piłkę z autografami zawodników, przeróżne koszulki starogardzkiej ekipy, bądź ... kolację z Markiem Łukomskim i Rafałem Frankiem, ale w aukcjach nie przewijały się tylko tematy koszykarskie. Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in oryginalny trykot Kamila Glika z As Monaco z autografem reprezentanta Polski, koszulka meczowa FC Barcelony, trening bokserki z Łukaszem Rusiewiczem i zajęcia fitness z Wojciechem Nadolskim czy plastron z podpisami skoczków narciarskich. Sukcesem okazało się także zorganizowanie kiermaszu książek, podczas którego zebrano ponad 4 tysiące złotych.

ZOBACZ WIDEO Cały świat żegna Kobego Bryanta. "Gdyby odciąć mu jedno z ramion, to wypłynęłaby z niego czerwono-czarna krew"

Łącznie odnotowano obecnie 385 wpłat, a rekordzista na konto zbiórki wpłacił prawie 10 tysięcy złotych, wygrywając kilka licytacji. Pieniądze spływały z całej Polski. Kibicom Polpharmy Starogard Gdański pomogli m.in fani z Włocławka, Gliwic, Sopotu, Stargardu czy Bydgoszczy, co pokazało, że sport potrafi łączyć mimo sympatii klubowych czy przeróżnych podziałów, jakie na co dzień widoczne są na sportowych arenach.

- To dobry moment, aby podziękować wszystkim, którzy włączyli się do naszej akcji - darczyńcom przedmiotów i usług, jakie trafiały na licytacje oraz naszym niezłomnym kibicom, którzy momentami licytowali aż miło - czytamy na facebookowym profilu akcji "Wspieramy, bo to kochamy".

- Możemy otwarcie powiedzieć - udało się. To prawda. Udało się zebrać pieniądze, ale udało się wiele innych rzeczy. Po pierwsze wiem jaka siła jest w nas, kibicach. Ogromna! Udowodniliśmy wszyscy razem, że niemożliwe nie istnieje. Ale stało się coś jeszcze. Wspierali nas ludzie z całej koszykarskiej Polski. Włocławek, Gliwice, Sopot, Stargard, Bydgoszcz, ale również wysyłaliśmy paczki z wygranymi na licytacjach przedmiotami do Warszawy, Gdańska, czy Lublina. Sygnał od kibiców z innych klubów był mniej więcej taki sam - chcemy, żebyście nadal byli w ekstraklasie! I sygnał ten przychodził od kibiców, z którymi nie zawsze nam było po drodze - że tak delikatnie to ujmę. Dziękuję Wam za wszystko - podkreśla Ewa Macholla, główna pomysłodawczyni akcji i prowadząca jej profil na Facebooku.

Inicjatywa kibiców przyniosła także ogromny wydźwięk marketingowy. Mówi się, że to właśnie ona była kartą przetargową podczas negocjacji miasta z Zakładami Farmaceutycznymi Polpharma S.A., o czym wspominał podczas zorganizowanych spotkań - Prezydent Starogardu Gdańskiego Janusz Stankowiak.

- Chcę Państwu podziękować za to co w ogóle robicie dla dobra tego klubu. Pokazujecie naszemu partnerowi jak ważne jest to, aby utrzymać koszykówkę w naszym mieście - mówił prezydent stolicy Kociewia podczas pierwszego spotkania z sympatykami Polpharmy Starogard Gdański.

- Pragniemy wspólnie podziękować wszystkim kibicom za wyjątkowe zaangażowanie oraz solidarność z Klubem wyrażone w czasie akcji „Wspieramy, bo kochamy” - dziękowano także fanom podczas drugiego spotkania.

Jak wiadomo sponsor tytularny zdecydował się pozostać z klubem z Kociewia na kolejny sezon, najważniejsze w tym momencie jednak jest to, aby starogardzianie utrzymali się w Energa Basket Lidze. Możliwe, że dzięki środkom ze zbiórki uda się przekonać do pozostania w zespole czołowego zawodnika Martynasa Paliukenasa bądź też sprowadzić do drużyny nowego gracza, który pomoże biało-niebieskim w tym, aby zostali oni w koszykarskiej elicie.

Komentarze (2)
ziuteek
9.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
super brawo! gratuluje 
avatar
Echo Sonda
8.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Gratuluję 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.