Nabór do projektu trwa do 31 października. W celu poszerzenia grona potencjalnych uczestników, głównie o kluby bez możliwości wystawiania rachunków i faktur, koncern zaktualizował regulamin. Jego zmieniona treść zwiększy grono podmiotów mogących zyskać wsparcie m.in. o Uczniowskie Kluby Sportowe.
Zgodnie z nowym zapisem w regulaminie, założenia projektu mogą być realizowane zarówno na podstawie umowy sponsoringowej, jak i umowę darowizny (poprzez zaangażowanie Fundacji ORLEN). To, który z tych rodzajów umowy zostanie wybrany, będzie zależało od możliwości świadczenia usług marketingowych lub od decyzji ORLENU.
Celem projektu jest wsparcie lokalnych klubów w zakresie rozwoju oferty zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży. W ramach umów sponsoringowych lub umów darowizny, kluby będą mogły przeznaczyć środki m.in. na zakup sprzętu, wynajem obiektów sportowych, organizację turniejów i obozów treningowych, wynagrodzenie kadry trenerskiej i instruktorskiej czy zatrudnienie specjalistów, tj. fizjoterapeutów, dietetyków czy psychologów.
– Zależy nam na wykreowaniu mody na sport wśród najmłodszych. Zdajemy sobie sprawę, że to niełatwe zadanie, dlatego tak ważne jest, aby oprócz wsparcia finansowego włączyć do aktywności także rodziców i opiekunów. Kampania „Sport to szkoła życia” ma ich do tego zachęcić. Polska plasuje się w niechlubnej czołówce krajów Europy pod względem liczby zwolnień z zajęć wychowania fizycznego, co przekłada się na stan zdrowia dzieci i młodzieży. ORLEN chce to zmienić – wyjaśnia Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.
W kampanię społeczną „Sport to szkoła życia”, która towarzyszy Sportowemu ORLENOWI, zaangażowani zostali mistrzowie olimpijscy. Ambasadorami są Aleksandra Mirosław (złota medalistka we wspinaczce sportowej), Anita Włodarczyk (trzykrotna mistrzyni olimpijska w rzucie młotem) oraz Bartosz Kurek (kapitan siatkarskiej reprezentacji Polski).
Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi na korzyści z aktywnego trybu życia wśród najmłodszych. Dotychczasowym kierunkiem działań, z których ORLEN nie rezygnuje, było wspieranie najlepszych polskich sportowców. Zwiększenie zaangażowania w sport dzieci i młodzieży wpisuje się natomiast w nowy kierunek działań sponsoringowych koncernu.
Trwa nabór do programu Sportowy ORLEN. Ostatni moment na składanie wniosków
Materiał sponsorowany przez ORLEN
31 października dobiegnie końca nabór do programu Sportowy ORLEN dla klubów sportowych. Chcąc poszerzyć grono potencjalnych uczestników, organizator zaktualizował regulamin, umożliwiając uzyskanie wsparcia przez jeszcze większą liczbę podmiotów.
Materiał sponsorowany przez ORLEN