Gigantyczny bonus na XTB KSW 100. Federacja przedłuża umowę ze sponsorem głównym

Materiały prasowe / KSW / Na zdjęciu Adrian Bartosiński (z lewej) po zwycięstwie nad Igorem Michaliszynem
Materiały prasowe / KSW / Na zdjęciu Adrian Bartosiński (z lewej) po zwycięstwie nad Igorem Michaliszynem

KSW przedłuża współpracę z firmą XTB. Start nowej umowy będzie miał miejsce podczas gali XTB KSW 100. Z tego tytułu jeden z zawodników otrzyma jednorazowy bonus w wysokości 100 000 złotych za najlepszy występ podczas gali.

W tym artykule dowiesz się o:

KSW i XTB współpracują od 2022 roku. Z każdym kolejnym rokiem właściciel aplikacji do kompleksowego zarządzania finansami zwiększał zakres swojej obecności przy wydarzeniach sportowych największej polskiej federacji MMA.

Nowa umowa obejmuje wszystkie gale organizowane w 2025 roku, które przyjmą nazwę XTB KSW. Biorąc pod uwagę jej zakres, będzie to największa współpraca reklamowa w historii federacji. Kontrakt został podpisany do końca 2026 roku.

- Nasza dotychczasowa współpraca przebiega wzorowo. Pomaga w tym fakt, że nasze marki mają wiele wspólnego. Dzięki przemyślanym decyzjom, konsekwentnej strategii oraz odważnym inwestycjom pokazujemy wszystkim polskie success story. Cieszymy się, że będziemy kontynuować tę wspólną drogę w 2025 roku - mówi Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

Najbliższe miesiące będą dla KSW otwarciem się na nową grupę odbiorców. Jest to efekt nowego kontraktu telewizyjnego z Canal+. W jego ramach 10 gal będzie dostępnych dla wszystkich abonentów platformy, a dostęp do dwóch kolejnych sprzedawany w formie PPV. Warto podkreślić, że nowy partner telewizyjny deklaruje ponad dwukrotnie większy zasięg niż Viaplay.

- Od początku współpracy z KSW traktowaliśmy ją jako projekt długoterminowy. Dlatego jej przedłużenie jest naturalną konsekwencją naszej strategii - podkreśla Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB.

- Co więcej, świat sportów walki i inwestycji mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach kluczową rolę odgrywają odpowiednia strategia i determinacja w dążeniu do celu. Dlatego KSW to idealny partner, by zwiększać rozpoznawalność XTB nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie - dodaje Szymański.

Przedłużenie współpracy między XTB a KSW to kolejny element marketingowej strategii polskiego fintechu. W przeszłości ambasadorami marki były gwiazdy sportów walki, takie jak Conor McGregor, Jiri Prochazka i Joanna Jędrzejczyk. Obecnie, globalnym ambasadorem XTB i twarzą najnowszej kampanii reklamowej jest legendarny piłkarz - Zlatan Ibrahimović.

W walce wieczoru XTB KSW 100 zmierzą się Mamed Chalidow i Adrian Bartosiński. Gala będzie transmitowana w systemie pay-per-view.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty