Przed PROMMAC 1: Wielki powrot "Gorilli" we Wrocławiu

[tag=19960]Tomasz Drwal[/tag] to jeden z najlepszych zawodników MMA nad Wisłą i pierwszy Polak w UFC. Teraz stał się twarzą organizacji [tag=40758]Professional MMA Challenge[/tag] i już 1 marca stoczy swoją kolejną walkę.

Popularny "Gorilla" wystąpi w walce wieczoru wrocławskiej gali, gdzie jego rywalem będzie Delson Heleno. Zakontraktowanie krakowianina było świetnym ruchem nowo powstałej siły na polskim rynku MMA. Drwal prezentuje i gwarantuje wysoki poziom sportowy, a również jest mocnym punktem pod względem marketingowym.

"Gorilla" to pierwszy zawodnik z Polski, który podpisał kontrakt z najlepszą i największą organizacją MMA na świecie, UFC. Obecnie jest plasowany na drugim miejscu w polskim rankingu wagi średniej, tuż za Mamedem Khalidovem. Kibice bardzo chcieliby zobaczyć konfrontację obydwu najlepszych zawodników do 84 kilogramów. Do takowej walki miało dojść już kilka lat temu, ale wtedy Drwala z pojedynku wyeliminowała kontuzja. Polak pod banderą UFC stoczył sześć pojedynków i trzy zakończyły się jego wygraną. "Gorilla" został zwolniony z organizacji Dany White'a po porażce, we wrześniu 2010 roku, z Davidem Branchem. Następnie przyszedł czas na powrót do rodzimego środowiska. W 2011 roku stoczył walkę na gali Fighters Areny 2 w Łodzi, gdzie w efektownym stylu pokonał Leonardo Nascimento Lucio. W tym samym roku powstała nowa siła MMA w Polsce - MMA Attack. Dariusz Cholewa zdecydował się sięgnąć po krakowianina, a ten ruch okazał się strzałem w "10", choć Drwal stoczył dla MMAA tylko dwie walki. Ofiarami weterana UFC byli Garry Padilla i Wes Swofford w kwietniu ubiegłego roku. Kolejna walka Drwala miała odbyć się w październiku 2013 roku w trójmiejskiej Ergo Arenie. Niestety organizacja MMA Attack, na niecały miesiąc przed galą, musiała odwołać swoje wydarzenie. Założyciel Szkoły Walki Drwala nie krył rozczarowania takim obrotem sprawy, zważywszy na długi okres przygotowań do walki. Wtedy na polskim rynku pojawiła się nowa organizacja, przez wielu porównywana do upadłej MMA Attack. Drwal, wraz z Michałem Kitą i Mariuszem Cieślińskim, stał się twarzą Professional MMA Challenge. Zawodnik w wywiadach wychwala swojego obecnego pracodawcę, za jego rzetelność i konkretny plan działania. Przedtem krakowianin prowadził rozmowy z włodarzami KSW, ale obydwie strony nie doszły do porozumienia. Nurtujące nadal pozostaje pytanie, czy zawodnika stać jeszcze na ponowny angaż w UFC. Damian Milewski wyznał, że widziałby tam swojego trenera od zaraz. Wygrana nad Brazylijczykiem może przybliżyć więc Drwala do ponownego kontraktu za oceanem. Pierwotnie rywalem Polaka miał być niepokonany mistrz organizacji KOTC - Sean Strickland. Niestety do walki z Amerykaninem nie doszło, gdyż najprawdopodobniej zasili on szeregi UFC.

Zastępstwo za Stricklanda jest jednak równie utytułowane. Doświadczony Brazylijczyk Delson Heleno sprawdzi umiejętności Polaka. Brazylijczyk jest równie doświadczony jak krakowianin. Jego staż w UFC jest jednak o wiele mnijeszy, gdyż występ na UFC 147 okazał się jednorazową przygodą. Nie miej jednak 25 wygranych walk może robić wrażenie, tym bardziej, że połowa z nich została odniesiona dzięki poddaniom. Delsona Heleno nie należy lekceważyć. W swojej karierze pokonał m.in. jednego z najlepszych zawodników wagi półciężkiej na świecie, Jake'a Ellenbergera. Główną siłą Brazylijczyka jest dobry grappling, ale również dysponuje on mocnymi kopnięciami.

Czy Tomasz Drwal odniesie czwartą wygraną z rzędu? O tym przekonają się kibice zgromadzeni we wrocławskiej hali Orbita oraz ci przed telewizorami. Z pewnością emocji nie zabraknie, a o ich rozwój zadba 18 zawodników z Polski i zza granicy.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.