O tym, że największa organizacja MMA w Polsce po 17 latach żegna się z grupą Polsat i wiąże się z Viaplay, informowaliśmy już w sobotę. Strony uzgodniły długoterminowe partnerstwo, na mocy którego od grudnia tego roku Viaplay stanie się jedyną platformą transmitującą na żywo gale KSW w Polsce i 9 innych krajach. W związku z podpisaniem umowy, KSW zwiększy również liczbę gal do 12 wydarzeń rocznie.
Pierwszą galą na platformie Viaplay będzie mocno obsadzone KSW 65, które odbędzie się już 18 grudnia w Gliwicach. W arcyciekawie zapowiadającej się walce wieczoru tego wydarzenia zmierzą Mamed Chalidow i Robert "Robocop" Soldić. Co najważniejsze, ta i wszystkie pozostałe gale KSW będą dostępne dla kibiców w ramach regularnej subskrypcji Viaplay obejmującej sport. Ta na terenie Polski kosztuje 34 złote miesięcznie.
Gale KSW będą dostępne w Polsce, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii, Islandii, Estonii, na Łotwie, Litwie i w Holandii. W Polsce transmisje będą wzbogacone studiem premium w trakcie trwania gali i komentarzem w języku polskim. Do tej pory nie ogłoszono nazwisk komentatorów. Wiadomo jednak, że z organizacją pożegna się duet Andrzej Janisz - Łukasz Jurkowski.
Co ciekawe, nowa umowa nie oznacza zawieszenia działania witryny KSWTV.COM. Ta platforma nadal będzie transmitować gale w krajach, w których Viaplay nie świadczy jeszcze swoich usług.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Viaplay, począwszy od 18 grudnia i gali KSW 65. Platforma streamingowa Viaplay to niesamowita wartość dla fanów sportu. Chcemy sprawić, by KSW było dostępne dla coraz większej liczby osób w Polsce i Europie. Jestem pewien, że wszyscy fani KSW będą mieli lepsze wrażenia z oglądania i skorzystają na tym partnerstwie - nie kryje satysfakcji Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.
- W przyszłym roku wzrośnie liczba naszych imprez, poszerzy się też skład naszego teamu oraz liczba terytoriów europejskich, na których KSW będzie łatwo dostępne. Współpraca z Viaplay daje nam nowe możliwości i pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój KSW - dodaje Martin Lewandowski, drugi z właścicieli organizacji.
Należąca do szwedzkiego koncernu NENT Group platforma Viaplay wystartowała w Polsce 3 sierpnia. W naszym kraju posiada ona prawa do pokazywania rozgrywek piłkarskiej Bundesligi, Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA, hokejowej ligi NHL oraz darta PDC. W 2022 roku oferta zostanie wzbogacona o Premier League w piłce nożnej i serię wyścigową IndyCar, zaś rok później - o Formułę 1. Viaplay będzie też transmitować piłkarskie Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2023.
ZOBACZ WIDEO: Niewiarygodny nokaut na Białorusi. Takie skończenia to rzadkość!