Co on zrobił! Fenomenalne zwycięstwo Mateusza Gamrota. Polak wyzwał gwiazdę UFC

WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: Mateusz Gamrot
WP SportoweFakty / Mateusz Czarnecki / Na zdjęciu: Mateusz Gamrot

Trzecie zwycięstwo w organizacji UFC zanotował Mateusz Gamrot. Polak pokonał przez TKO w drugiej odsłonie Diego Ferreirę. "Gamer" po walce wyzwał do pojedynku Michaela Chandlera.

Faworytem bukmacherów przed pojedynkiem na gali UFC Fight Night 199 był Mateusz Gamrot. Polakowi na zwycięstwo dawano 65 procent szans, natomiast jego rywalowi - Diego Ferreirze 35 procent. Dla "Gamera" był to pojedynek o awans do piętnastki rankingu UFC w kategorii lekkiej. Przed starciem Ferreira notowany był w tym zestawieniu na dwunastej pozycji.

Od samego początku pojedynku Mateusz Gamrot był bardzo aktywny. Polak bardzo dobrze walczył w stójce, stawiając na kopnięcia oraz ciosy proste. Ferreira starał się nie pozostawać dłużnym, jednak więcej uderzeń dochodziło do jego głowy. W premierowej odsłonie "Gamer" próbował również licznych obaleń, często podchwytując nogę, jednak Brazylijczyk skutecznie podnosił się na matę.

Druga runda była nieco bardziej wyrównana. Przewaga w stójce Gamrota nie była już tak wyraźna, niektóre uderzenia Ferreiry dochodziły do celu, jednak Polak wciąż miał plan na pojedynek. Były mistrz KSW w dwóch kategoriach wagowych w dalszym ciągu starał się obalać i szukał parteru.

Ta sztuka udała się "Gamerowi" w połowie drugiej odsłony. Polak skutecznie zaszedł pod klatką za plecy Brazylijczyka, wyprowadzając niezwykle mocne kolano w okolice żeber i wątroby Ferreiry. Po chwili Gamrot ponowił atak, tym razem na udo, a 36-latek zgłosił problem sędziemu w klatce. "Gamer" widząc bezradność rywala postanowił pójść po duszenie za pleców, które nie doszło jednak do skutku, bowiem Ferreira poddał się z wyraźnym grymasem bólu na twarzy.

Tym samym Mateusz Gamrot zanotował trzecie zwycięstwo z rzędu w organizacji UFC. W wywiadzie po walce Polak wyzwał do pojedynku Michaela Chandlera, niedawnego pretendenta do tytułu mistrzowskiego UFC w wadze lekkiej oraz jedną z gwiazd organizacji.

Zobacz także: KSW 65. Dominacja Salahdine'a Parnasse'a w walce o pas

Zobacz także: KSW 65. Pewne zwycięstwo Lom-Alego Eskijewa nad Damianem Stasiakiem

Komentarze (3)
avatar
Jan Jozef Kasza
19.12.2021
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Allach nie pomogl MUSLIMOWI???Przeciez po KAZDEJ wygranej walce trabil na caly Swiat,ze wygral dzieki Allachowi!!!!!!Dziwne!!!!Zaspalo Allaszysko?????? 
avatar
krzynek
19.12.2021
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Brawo Mateusz Gamrot!! Prawdziwy wojownik w UFC 
avatar
Huck
19.12.2021
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Musiało boleć (kolano na nerkę)!!! Brawo "GAMER" 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.