Grupa kierowców, chcących się ścigać w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski 2010 N-grupowymi, przednionapędowymi rajdówkami o pojemności silnika 2 litrów, stale rośnie i na chwilę obecną liczy już kilkanaście nazwisk. W ostatnich dniach do klasy N3 dołączyli między innymi Maciej Cywiński oraz Leszek Kapłan, znani z tras Rajdowego Pucharu Polski. Maciej Cywiński, zwycięzca klasy N2 w PPZM 2008 wsiądzie do N-grupowego Renault Clio i zadebiutuje na oesach RSMP.
Podczas asfaltowych rund RSMP na starcie zobaczymy także Leszka Kapłana, który jako pierwszy wykorzystał dopuszczenie Opli Astra GSI/GTE 16V do klasy N3. Popularny Leo na pewno włączy się do walki w N3, wszak już za kierownicą Peugeota 106 nawiązywał walkę z czołówką RPP. Starty Oplem Astrą planuje również Mariusz Antonow, który w sezonach 2008-2009 rywalizował w klasie Astra w RPP, a w sezonie 2005 zajął drugie miejsce w klasie A0 w PPZM.
Do Rajdu Elmot, będącego pierwszą rundą RSMP pozostały jeszcze przeszło 2 miesiące, ale kibice już teraz mogą być pewni, że w klasie N3 nie zabraknie doborowej obsady i ostrej walki o zwycięstwo. Poza Maciejem Cywińskim czy Leszkiem Kapłanem w N3 zobaczymy między innymi Piotra Rudzkiego (Honda Civic Type-R), Piotra Stryjka (Renault Clio), Macieja Longotę (Peugeot 206 RC), Wiesława Ingrama (Renault Clio), Huberta Frankowskiego (Honda Civic Type-R), Mateusza Mańko (Renault Clio), Emila Leszczyńskiego oraz Wojciecha Sójkę.
Sławomir Kurdyś, który w sezonie 2009 startował Renault Clio przesiada się do profesjonalnie przygotowanej Hondy Civic Type R FN2. Zmiana obejmie również załogę, gdyż aktualnie powstał wakat na prawym fotelu Hondy. W planach zawodnika jest walka w klasie N3 oraz w Pucharze Łużyc. Do kolejnego Civica Type-R, niedawno opisywanego na łamach KlasaN3.pl wsiądzie Mikołaj Kempa, który zamierza pojawić się na starcie wszystkich szutrowych oraz części asfaltowych rund RSMP.
Zawodnicy klasy N3 mają nadzieję, że przynajmniej na razie zaspokoili ciekawość wszystkich kibiców i konkurentów, wszak sami także z niecierpliwością czekają na start nowego sezonu. Inicjatorzy projektu KlasaN3.pl liczą również, że jeszcze przed Rajdem Elmot do N3 dołączą kolejni zawodnicy. Wszystkie nowości z życia klasy będą na bieżąco publikowane na łamach KlasaN3.pl, więc załogi już teraz zapraszają do odwiedzania serwisu, aktywności na forum dyskusyjnym i w komentarzach, a przede wszystkim do dopingowania na oesach RSMP 2010.