Hiroshi Yasukawa (dyrektor Bridgestone): Gratulacje dla Lewisa Hamiltona i Vodafone McLaren Mercedes za zwycięstwo. Widzieliśmy fantastyczny wyścig, gdzie opony były kluczowe dla strategii i zapewniły emocje. Bridgestone Kanada i Bridgestone USA zrobiły tutaj dobrą promocję, zaprosiliśmy wielu gości na tą imprezę. Obiekt w Montrealu był zapełniony do ostatniego miejsca, co pokazało że Formuła 1 może być popularna w Ameryce Północnej. Cieszę się z tego powrotu do tego miejsca, zwłaszcza na taki wyścig jak dziś.
Hirohide Hamashima (dyrektor rozwoju opon): Strategia doboru opon była ważnym czynnikiem dzisiejszego wyścigu. Tor był bardzo gorący, więc osiągi opon były najlepsze podczas całego weekendu. Po 10 okrążeniach nawierzchnia się nagumowała, a zwycięzca przejechał 44 kółka na średniej mieszance. Z początku degradacja była wysoka, stąd te wcześniejsze pit stopy. Jeden postój nie był dziś możliwy, dlatego widzieliśmy wiele zjazdów. Wybór odpowiedniej strategii na ten wyścig był bardzo trudny.