Na liście zgłoszeń 48. Rajdu Barbórka znalazło się 111 załóg, nie zabrakło oczywiście rajdówek królewskiej klasy WRC. W tak doborowym towarzystwie wystąpią również zawodnicy z klasy N3 w RSMP. W klasie 2 zobaczymy Piotra "Herbiego" Rudzkiego i Bartłomieja Holdenmayera (Honda Civic Type-R), a także trzy załogi w Renault Clio: Piotra Stryjka z Krzysztofem Strykiem, Sebastiana Trzaskę z Maciejem Konarzewskim oraz Macieja Cywińskiego z Jeremim Modrzewskim. Mikołaj Kempa z Michałem Grudzińskim stawiają sobie jeszcze ambitniejszy cel i wystartują w "królewskiej" klasie 3 Mitsubishi Lancerem w "górskiej" specyfikacji. O tym, czy będzie to zapowiedź przyszłego sezonu oraz jak będzie wyglądać obsada klasy N3 w sezonie 2011, przeczytacie już niebawem na www.KlasaN3.pl.
Piotr "Herbi" Rudzki: Na Barbórce chodzi o dostanie się na Karową, dlatego będziemy robić wszystko, żeby to osiągnąć. Ilość załóg na pewno nie pomoże, a dodatkowo nie ma podziału na A- i N-grupę, ale rajd pojedzie po "syfie", więc każdy błąd ma znaczenie i moc schodzi na dalszy plan. Barbórka jest mocno sprinterska, co ma swoje plusy i minusy, ale my możemy być spokojni chociaż o opony, które zapewnił nam sponsor. Pogoda jest niepewna, dlatego loteria oponiarska też może mieć znaczenie. Jednak startujemy tu po raz pierwszy, więc nie znam całej charakterystyki rajdu i o wszystkich zagadkach przekonamy się w trakcie. Dziękujemy sponsorom - Gloss, Konstruktor Group, FOGO, Opony Kuropka, Pałac Krotoszyce, dzięki którym pojawimy się w Warszawie.
Mikołaj Kempa: Barbórka Warszawska jest dla nas fantastyczną nagrodą po szczęśliwym zakończeniu sezonu. Jesteśmy pełni nadziei, że wszystko pójdzie bez większych problemów. Będziemy się starać pojawić się na ulicy Karowej oraz zapewnić kibicom widowiskową jazdę. Ze względu na mocną konkurencję w klasie nie będzie to jednak łatwe. Chcemy się zaprezentować z jak najlepszej strony, dziękując tym samym za cały sezon: rodzinom, sponsorom, członkom zespołu oraz kibicom. Nasz start jest możliwy dzięki wsparciu Vavoline oraz PWM Marketing.
Piotr Stryjek: Podobnie jak w tegorocznym debiucie w RSMP w odrodzonej klasie N3, debiutujemy także w tym roku w Barbórce. Jedziemy naszym sprawdzonym już w bojach Clio Sport w barwach HYDROMEGI "Hydraulika Siłowa" i POLSAD Renault Trucks. Niestety, specyfika Clio 2.0 sprawia, że nie ma jakieś szczególnej możliwości wzmocnienia auta na czas zawodów. Mamy jednak nadzieję, że nasze małe Clio będzie sprawnie pomykało po krętych i wąskich trasach Barbórki.
- Zapewne jak każdej załogi w tym rajdzie, naszym planem jest dostanie się na odcinek Karowa, jednak nadrzędnym celem jest zapewnienie dobrej zabawy kibicom i podziękowanie im za doping w sezonie 2010. Trochę żałujemy braku odcinka Cytadela, szczególnie ze względu na nasz patronat medialny portalu www.Wojsko-Polskie.pl i pomoc Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej, chociaż z drugiej strony, nie będzie przynajmniej podstaw do plotek o naszych dodatkowych treningach na terenie twierdzy! Wszystkim zawodnikom i kibicom życzymy świetnej zabawy i pięknej pogody w pierwszą sobotę grudnia!
Sebastian Trzaska: W najbliższy weekend startujemy w najbardziej prestiżowej imprezie sportów samochodowych - 48. Rajdzie Barbórka. Te magiczne zawody są dla nas bardzo ważne, chcemy na nich podziękować naszym wspaniałym sponsorom, kibicom, członkom zespołu oraz najbliższym. Postaramy pokazać się z najlepszej strony, osiągając dobry wynik, jak i bawiąc się licznymi poślizgami ku uciesze kibiców. Pogoda jest dla nas wymarzona, uwielbiamy trudne zimowe warunki.
- Mamy nadzieję na sparing z Panią Karową ze wsparciem najnowszej kamery sklepu Camonboard.pl - GoBandit GPS. Zachęcamy do kibicowania naszej załodze, jak i licznym konkurentom, postaramy się stworzyć niezapomniane widowisko! Zapraszamy również do naszego serwisu, gdzie szykujemy "małą niespodziankę". Dziękujemy za wsparcie firmom: AutoGuard S.A., SparkElectronics, DanMar, PM-Car, Hurtownia Opon Krakus, Serwis Opon Point-S Fabiańczyk oraz RM Motors.