Bardzo możliwe, że nowa umowa sponsorska zostanie ogłoszona 28. stycznia, kiedy to odbędzie się prezentacja nowego samochodu Ferrari w Maranello. Reklamowanie wyrobów tytoniowych w Formule 1 jest zabronione, a w niektórych krajach jest także zakaz wyświetlania znaków firmowych. Marlboro kontynuuje jednak współprace z zespołami w F1 i MotoGP w sposób, na który pozwala prawo.
- Nie widzimy żadnych problemów i możemy przedłużyć umowę - powiedział Philip Morris, który jest przedstawicielem Marlboro. - Budujemy nasze stosunki z Ferrari już od 20 lat i ciągle wzajemnie się wspieramy - dodaje.
W zeszłym sezonie Ferrari i Marlboro zostali skrytykowani za logo kodu kreskowego na bolidzie F10. Zespół postanowił zaprojektować nowy znak na tegorocznym samochodzie, który zostanie zaprezentowany wspólnie z nowym malowaniem.
Włoska ekipa odmówiła na razie komentarza w sprawie nowej umowy. W tym roku będzie to 40. sezon Marlboro jako sponsora zespołu F1.