Według Forda Włosi użyli tej nazwy do tego, aby wykorzystać popularność ich produktu i czerpać zyski z oznaczenia F-150. Amerykanie od wielu lat produkują bowiem dobrze sprzedające się pickupy F-150.
- Ferrari przywłaszczyło sobie znak firmowy F-150, nazywając swój nowy bolid F150 dzięki czemu mogą osiągać zyski bazując na jednym z najważniejszych produktów Forda, który od lat pracuje nad marką F-150 - cytuje pismo Forda agencja Reuters.
Ford w swoim oficjalnym dokumencie, które zostało złożone w sądzie w Detroit uważa, że logo jego pickupa jest niezwykle podobne do tego, które w styczniu przedstawiło Ferrari podczas prezentacji ich nowego bolidu. Amerykański producent samochodów żąda od stajni z Maranello odszkodowania i zakazu używania swojej nazwy na terenie Stanów Zjednoczonych.
Ferrari odpiera zarzuty Forda twierdząc, że nazwa F150 ma nawiązywać do 150. rocznicy zjednoczenia Włoch.