- Formuła 1 to sport, w którym ważna jest kreatywność - powiedział Jean-Francois Caubet na łamach niemieckiego magazynu Auto Bild. - Przepisy uległy zmianie, ale pracowaliśmy wspólnie z Red Bullem, który znalazł rozwiązanie, aby zminimalizować stratę osiągów - dodał. W ubiegłym sezonie zespoły mogły wykorzystać spaliny i dmuchać je na dyfuzor. Od tego roku FIA zakazała jednak tego rozwiązania.
Ekipy Formuły 1 pracują jednak nad innymi innowacjami i prawdopodobnie Red Bull Racing zaprojektował specjalny system. - To nie jest to samo co wcześniej, ale ten system może sporo zmienić - zakończył dyrektor zarządzający Renault.
W czasie testów w Jerez można było zauważyć, że bolid RB8 był bardzo przyczepny w szybkich zakrętach. - Wydech jest dziedziną, w której mamy jeszcze kilka pomysłów - zdradził Adrian Newey.
Red Bull eksperymentuje przy wydechu
Dyrektor zarządzający Renault, Jean Francois Cauber przyznał, że zespół Red Bull opracował sprytny sposób, aby poprawić docisk dzięki wykorzystaniu gazów wydechowych.