Już w ubiegłym roku supeoes wzbudził wiele emocji a obserwatorzy podkreślali, że może to być jeden z najładniejszych obiektów w całym cyklu WRC. W tym sezonie walory toru będą jeszcze większe - trwają właśnie ostatnie prace związane z rozbudową obiektu. Powstaje na nim mostek, dzięki któremu rywalizujące równolegle załogi będą mogły bezkolizyjne minąć się na trasie odcinka. To jednak nie wszystkie zalety powstającej budowli.
- Mostek był bardzo starannie projektowany i myślę, że wielu kierowców będzie w stanie oddać na nim długie, tak lubiane przez kibiców skoki. Jego usytuowanie na torze powoduje również, że powinien być widoczny praktycznie ze wszystkich trybun, które na czas rajdu staną wokół toru - zapewnia dyrektor Orlen Platinum 66 Rajdu Polski, Tomasz Bartoś.
Prace związane z rozbudową toru zgodnie z planem mają zakończyć się 15 czerwca. Już 10 dni później (25 czerwca) na starcie superoesu, rozpoczynającego tegoroczny rajd staną pierwsze załogi. Uczestnicy imprezy ponownie pojawią się na torze w niedzielne popołudnie (28 czerwca). Powtórny przejazd superoesu zakończy rywalizację w tegorocznej edycji rajdu.