Mniejsze skrzydła tajemnicą sukcesu BMW

BMW Sauber i Robert Kubica podczas Grand Prix Belgii zanotowali najlepszy występ w tym sezonie. Kluczem do sukcesu były mniejsze niż dotychczas przednie i tylne skrzydła. BMW zapowiada kolejne poprawki przed następnym wyścigiem.

Damian Gapiński
Damian Gapiński

Wprowadzenie poprawek BMW Sauber było możliwe dzięki specyfice belgijskiego toru. Nie wymaga on, ze względu na długie proste, dużego docisku aerodynamicznego. BMW jak i Force India wykorzystały to i wprowadziły mniejsze przednie i tylne skrzydła, słabiej dociskające samochód.

Kolejne poprawki będą możliwe już przed Grand Prix Włoch na torze Monza, który daje jeszcze większe możliwości. Prawdziwą rewolucję BMW zapowiada jednak dopiero przed GP Singapuru, kiedy ma zostać wprowadzony nowy pakiet rozwiązań aerodynamicznych.

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×