Kokpit Kibice
Zobacz drużynę
  • Zobacz drużynę
  • Grupa A
  • Grupa B
  • Grupa C
  • Grupa D
  • Grupa E
  • Grupa F
  • Grupa G
  • Grupa H

Mundial 2018: tak wyglądała Polska, kiedy ostatni raz byliśmy na MŚ

Krzysztof Gieszczyk
Krzysztof Gieszczyk

Fot. Twitter Fot. Twitter
21 marca powstał Twitter
W Polsce prekursorem "ćwierkania" mianował się Eryk Mistewicz, komentator i doradca polityczny, ale kibicom sportowym Twitter kojarzy się bardziej z próbami Shaquille'a O'Neala, byłej wielkiej gwiazdy NBA. Jego wpisy podczas spotkań nieprawdopodobnie rozpropagowały ten sposób komunikacji. Obecnie Twitter wyceniany jest na ok. 15 mld dolarów, choć podczas debiutu na nowojorskiej giełdzie w 2013 roku było to 25 mld.

Niewiele starszy jest Facebook, który w 2006 roku dopiero raczkował, założony dwa lata wcześniej. Polska wersja 12 lat temu jeszcze nie istniała, powstała w 2008 roku. Inny popularny serwis społecznościowy, bez którego celebryci nie wyobrażają sobie życia, jest jeszcze młodszy. Instagram uruchomiono w 2010 roku, ledwie osiem lat temu. Konta na nim posiada ponad 700 mln osób.

ZOBACZ WIDEO Mundial 2018. Dziennikarz z Senegalu podkreślił mocną stronę swojej kadry. "Możecie mieć kłopoty"


Polub Piłkę Nożną na Facebooku
Zgłoś błąd

Komentarze (1):

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×