Frekwencja na stadionach piłkarskich. Beniaminkowie pokazują klasę

WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: stadion Widzewa Łódź
WP SportoweFakty / Paweł Piotrowski / Na zdjęciu: stadion Widzewa Łódź

Pełny stadion zobaczył pierwszy mecz Widzewa Łódź po powrocie do PKO Ekstraklasy, znów mocno zapełnił się obiekt w Kielcach. Na drugim biegunie Gliwice, w których Piast nie okazuje się magnesem dla kibiców.

Już w niższych klasach rozgrywkowych stadion Widzewa Łódź wypełniał się po brzegi, więc nic dziwnego, że inauguracja PKO Ekstraklasy przyciągnął ponad 17 tysięcy osób na stadion. Kolejny raz wielu kibiców przyszło na kameralny stadion w Kielcach, który przed spadkiem Korony nie wypełniał się tak mocno.

14 tysięcy osób przyszło na mecz w Poznaniu, jednak jest to dużo niższa frekwencja niż w ubiegłym sezonie na Lechu. Ze stopnia zapełnienia trybun mogą być natomiast zadowoleni kibice Cracovii i Pogoni Szczecin.

Na drugim biegunie Piast Gliwice. Mecz z KGHM Zagłębiem zobaczyło 3 412 widzów mimo tego, że obiekt ten pomieści niespełna 10 tysięcy osób. Całego stadionu nie wypełniono też w Częstochowie.

3. kolejka PKO Ekstraklasy:
Piast Gliwice - KGHM Zagłębie Lubin - 3 412
Cracovia - Legia Warszawa - 13 128
Radomiak Radom - Górnik Zabrze - 3 701
Miedź Legnica - Warta Poznań - 4 061
Pogoń Szczecin - Jagiellonia Białystok - 8 981
Raków Częstochowa - Stal Mielec - 4 438
Lech Poznań - Wisła Płock - 14 131
Widzew Łódź - Lechia Gdańsk - 17 202
Korona Kielce - Śląsk Wrocław - 9 940

KlubŚrednio widzówMecze u siebieŁącznie widzów
Widzew Łódź 17 202 1 17 202
Górnik Zabrze 16 748 1 16 748
Lech Poznań 13 276 2 26 552
Korona Kielce 12 227 2 24 455
Legia Warszawa 12 216 1 12 216
Śląsk Wrocław 10 879 1 10 879
Cracovia 10 643 2 21 287
Jagiellonia Białystok 10 008 2 20 017
KGHM Zagłębie Lubin 9 890 1 9 890
Pogoń Szczecin 9 160 2 18 320
Stal Mielec 5 827 1 5 827
Raków Częstochowa 4 637 2 9 275
Miedź Legnica 4 061 1 4 061
Radomiak Radom 3 910 2 7 821
Piast Gliwice 3 412 1 3 412
Wisła Płock 3 105 1 3 105
Warta Poznań 1 575 1 1 575
Lechia Gdańsk - 0 -

Łącznie na trybunach w 3. kolejce PKO Ekstraklasy: 78 994 widzów.

Średnio jeden mecz 3. kolejki PKO Ekstraklasy obejrzało: 8 777 widzów.

Łącznie na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2022/23: 212 642 widzów. (24 mecze).

Średnio mecz na trybunach PKO Ekstraklasy w sezonie 2022/23 obejrzało: 8 860 widzów.

Mecze z najwyższą frekwencją w sezonie 2022/23:

KolejkaMeczFrekwencja
3. Widzew Łódź - Lechia Gdańsk 17 202
1. Górnik Zabrze - Cracovia 16 748
1. Korona Kielce - Legia Warszawa 14 515
3. Lech Poznań - Wisła Płock 14 131
3. Cracovia - Legia Warszawa 13 128
1. Lech Poznań - Stal Mielec 12 421
2. Legia Warszawa - KGHM Zagłębie Lubin 12 216
2. Jagiellonia Białystok - Widzew Łódź 11 781
2. Śląsk Wrocław - Pogoń Szczecin 10 879
3. Korona Kielce - Śląsk Wrocław 9 940

Frekwencja według kolejek:

KolejkaŁączna frekwencjaŚrednia frekwencjaNajwyższa frekwencjaMecz z najwyższą frekwencją
1. 83 211 9 246 16 748 Górnik Zabrze - Cracovia
2. 50 437* 8 406 12 216 Legia Warszawa - KGHM Zagłębie Lubin
3. 78 994 8 777 17 202 Widzew Łódź - Lechia Gdańsk

* bez trzech przełożonych meczów z udziałem pucharowiczów

Czytaj także:
Kibice zadrwili z Lecha 
Kosowski ma złe wieści dla kibiców Legii

ZOBACZ WIDEO: Tego zagrania nikt się nie spodziewał! Tylko bezradnie patrzyli na piłkę

Komentarze (2)
avatar
Anschi
2.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Niezrozumiały jest, że aż tylu naiwnych przychodzi oglądać kopaczy z najsłabszej, wręcz śmiesznej, uwikłanej w różne interesiki, polskiej (uwaga !) ekstraklasy. 
avatar
Legionowiak vel Husarzyk
2.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Wszyscy na Legię chodzić, na Żyletę, na CWKS 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.