Rosyjski gigant na rynku piłkarskim, którego głównym sponsorem jest Gazprom, nie ma w czym grać i na ostatni ligowy mecz... musiał odkurzyć swój stary sprzęt!
Trzeba było w nim jednak dokonać pewnej małej, ale bardzo znaczącej korekty. Logo producenta i dostawcy sprzętu (popularna "łyżwa") zakryte zostało innym, konkretnie sponsora (firmy bukmacherskiej).
Rozchodzi się oczywiście o amerykańską firmę Nike. Wszystko wskazuje zatem, że gigant na sportowym rynku mógł zerwać swoją współpracę z Zenitem Sankt Petersburg.
Aktualni mistrzowie Rosji do tej pory nie zaprezentowali swoich nowych strojów na sezon 2022/2023, co może to tylko potwierdzić. Oficjalnie nie doszło jednak jeszcze do zerwania umowy, ale wydaje się to być kwestią czasu.
Zenit kończył cztery ostatnie sezony z tytułem mistrza Rosji - panuje tam nieprzerwanie od sezonu 2018/2019. W aktualnych rozgrywkach też jest na czele tabeli z dorobkiem 14 punktów po sześciu seriach gier.
Warto tutaj przypomnieć, że Nike już kilka miesięcy temu ogłosił, że nie będzie przedłużał umów sponsorskich z rosyjskimi klubami. Następnie ogłoszono, że Amerykanie wycofują się z tamtejszego rynku. Wszystko to jest oczywiście powiązane z wojną, jaką Władimir Putin rozpoczął w lutym w Ukrainie.
F/T' | Easily the best team playing in blue this afternoon #ZenitTorpedo 2-0 #RPL pic.twitter.com/L7ua06d9eP
— FC Zenit in English (@fczenit_en) August 21, 2022
Zobacz także:
Jose Mourinho zaatakował na Instagramie. "To szumowiny"
"To inny piłkarz". Włoskie media zachwycają się Polakiem
ZOBACZ WIDEO: To dlatego upadł transfer Górnika Zabrze. Cena nagle mocno podskoczyła