Na ciekawy pomysł wpadł dział marketingu Podbeskidzia Bielsko-Biała. "Górale" na swoim plakacie, promującym domowy mecz z Górnikiem Łęczna, nawiązali do popularnego w sieci memu.
"Podbeskidzie takie z Łęczną" - taki oto napis znalazł się na plakatowej grafice. Tekst ten jest doskonale znany ze zdjęcia przedstawiającego zamyślonego męża, który zamiast rozmawiać z żoną, marzy o zobaczeniu takiego pojedynku.
Zdjęcie przedstawiające zabawny sposób promocji niemal natychmiast odbiło się szerokim echem na Twitterze.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: niewiarygodne uderzenie. To może być bramka roku
"Brawa za dystans, oby to nie był taki klasyk na poziomie tylko 1. ligi, a wyżej", "To jest najpiękniejsza rzecz jaką dzisiaj zobaczyłem i zobaczę", "Dobre!" - komentowali użytkownicy tego portalu społecznościowego.
Starcie Podbeskidzia z Górnikiem odbędzie się już 8 października. Ku zaskoczeniu, oba zespoły nie należą aktualnie do czołówki Fortuna 1. Ligi. "Górale" usytuowali się bowiem na dziewiątym miejscu w tabeli, z kolei ich najbliżsi rywale zajmują dopiero 16. miejsce.
Przed startem sezonu mogło się wydawać, że oba kluby celują w powrót do PKO BP Ektraklasy, jednak ligowe realia okazały się zbyt brutalne. Bielszczanie wygrali tylko jedno z pięciu spotkań, tak samo jak "Górnicy".
Mecz 13. kolejki będzie więc starciem drużyn, które chcą jak najszybciej wyjść z dołka. Pierwszy gwizdek tego pojedynku wybrzmi o godzinie 17:30.
— To my Górale (@GoraleMy) September 27, 2022
Czesław Michniewicz nie ustaje w obserwacjach. "Na tyłach wroga"
Argentyna nie hamuje przed mundialem. Lionel Messi w roli głównej