Ciekawa akcja marketingowa Podbeskidzia. Nawiązali do popularnego memu

WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: zespół Podbeskidzia Bielsko-Biała
WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: zespół Podbeskidzia Bielsko-Biała

Bielszczanie zaskoczyli wszystkich. Na swoim plakacie umieścili doskonale znane hasło, pochodzące z popularnego w sieci memu.

Na ciekawy pomysł wpadł dział marketingu Podbeskidzia Bielsko-Biała. "Górale" na swoim plakacie, promującym domowy mecz z Górnikiem Łęczna, nawiązali do popularnego w sieci memu.

"Podbeskidzie takie z Łęczną" - taki oto napis znalazł się na plakatowej grafice. Tekst ten jest doskonale znany ze zdjęcia przedstawiającego zamyślonego męża, który zamiast rozmawiać z żoną, marzy o zobaczeniu takiego pojedynku.

Zdjęcie przedstawiające zabawny sposób promocji niemal natychmiast odbiło się szerokim echem na Twitterze.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: niewiarygodne uderzenie. To może być bramka roku

"Brawa za dystans, oby to nie był taki klasyk na poziomie tylko 1. ligi, a wyżej", "To jest najpiękniejsza rzecz jaką dzisiaj zobaczyłem i zobaczę", "Dobre!" - komentowali użytkownicy tego portalu społecznościowego.

Starcie Podbeskidzia z Górnikiem odbędzie się już 8 października. Ku zaskoczeniu, oba zespoły nie należą aktualnie do czołówki Fortuna 1. Ligi. "Górale" usytuowali się bowiem na dziewiątym miejscu w tabeli, z kolei ich najbliżsi rywale zajmują dopiero 16. miejsce.

Przed startem sezonu mogło się wydawać, że oba kluby celują w powrót do PKO BP Ektraklasy, jednak ligowe realia okazały się zbyt brutalne. Bielszczanie wygrali tylko jedno z pięciu spotkań, tak samo jak "Górnicy".

Mecz 13. kolejki będzie więc starciem drużyn, które chcą jak najszybciej wyjść z dołka. Pierwszy gwizdek tego pojedynku wybrzmi o godzinie 17:30.

Czesław Michniewicz nie ustaje w obserwacjach. "Na tyłach wroga"
Argentyna nie hamuje przed mundialem. Lionel Messi w roli głównej

Komentarze (0)