Przed obecnym sezonem FC Barcelona związała się umową ze Spotify. Sponsor pozyskał prawa do nazwy stadionu Camp Nou, a do tego wykupił reklamę na koszulkach.
Na podstawie umowy Spotify może oddać miejsce na koszulkach wskazanemu przez siebie artyście. Po raz pierwszy doszło do tego w niedawnym El Clasico (1:3 z Realem Madryt). W spotkaniu na Santiago Bernabeu na trykotach Barcelony widniała sowa - logo marki kanadyjskiego artysty Drake'a (więcej TUTAJ>>).
To jednak nic w porównaniu z tym, co może się wkrótce wydarzyć. Jak informuje Moises Llorens, korespondent ESPN w Barcelonie, kolejną artystką wyróżnioną przez Spotify ma być... Shakira, do niedawna partnerka Gerarda Pique, obrońcy "Dumy Katalonii".
ZOBACZ WIDEO: Lewandowski już żałuje przejścia do Barcelony? "Tu nie mam wątpliwości!"
"Pique może doświadczyć tortur w postaci konieczności założenia koszulki z imieniem swojej byłej" - komentuje "Marca".
Przypomnijmy, że Shakira i Pique rozstali się w czerwcu br. Powodem rozpadu związku (trwał 12 lat, para doczekała się dwóch synów) miała być zdrada, jakiej dopuścił się piłkarz.
Na razie nie ujawniono, w jakim meczu albo meczach piłkarze Barcelony mieliby zagrać w trykotach z Shakirą. Kolumbijska artystka wkrótce wyda nowy singiel "Monotonia", który - jak podają hiszpańskie media - ma być kolejnym (po "Te Felicito") hymnem o rozstaniu.
Ponadto Moises Llorens przekazał, że Spotify planuje "zaprosić" na koszulki Barcy także zespół Coldplay.
Gerard Pique jest piłkarzem FC Barcelony od sezonu 2008/09. Ośmiokrotnie zdobył z nią mistrzostwo Hiszpanii, siedem razy Puchar Króla. Trzykrotnie triumfował w Lidze Mistrzów.
Czytaj także: Naprawdę to puścili. Prowokacja Pique po rozstaniu z Shakirą