Gwiazdy Legii świętują urodziny. Klub skopiował wielki hit internetu

Twitter / Akcja marketingowa Legii Warszawa
Twitter / Akcja marketingowa Legii Warszawa

Jednym z symboli polskiego internetu jest nagranie z imprezy rodzinnej w latach 90-tych, na którym widać ojca i syna próbujących otworzyć szampana. Ten motyw postanowiła wykorzystać Legia Warszawa do promowania wyjątkowego meczu stołecznego klubu.

Jeżeli fanów do przyjścia na stadion nie może zachęcić dobra gra piłkarzy, to kluby starają się to zrobić poprzez działania marketingowe. Raz one są bardziej kreatywne, raz mniej. Często jednak warto łamać schematy, ponieważ pozwala to się wybić ponad przeciętność.

Tak też zrobiła Legia Warszawa. Klub ze stolicy w mediach społecznościowych postanowił skopiować jeden z hitów polskiego internetu. Konkretnie mowa o popularnym nagraniu ojca z synem przy uroczyście zastawionym stole. Najpierw widać syna, który próbuje otworzyć szampana. Ten jednak nie daje rady, dlatego później do gry wkracza ojciec.

Starszy z rodu jednak też miał z tym spore problemy. Ostatecznie udało się to zrobić przy pomocy zastawy stołowej. W pewnym momencie szampan wystrzelił, a zgromadzona wokół rodzina mocno się tym emocjonowała.

ZOBACZ WIDEO: Problemy Michniewicza, to oni nie pojadą na MŚ?! Lewandowski pod ścianą - Z Pierwszej Piłki #23

Dokładnie ten sam motyw wykorzystał dział marketingu Legii Warszawa. Do materiału wykorzystali oni grę aktorską Artura Jędrzejczyka oraz Kacpra Tobiasza. Obaj piłkarze obchodzą urodziny 4 listopada. Dla pierwszego z nich będzie to 35. wiosna, natomiast dla drugiego będą to 20 urodziny.

Tego samego dnia zaplanowany jest również mecz PKO Ekstraklasy. Legia Warszawa na własnym stadionie zmierzy się z Lechią Gdańsk. Natomiast ta kopia internetowego hitu ma być zachętą dla fanów, aby ci przyszli świętować urodziny z piłkarzami.

Zobacz także: Kontrowersje wokół budowy polskiego stadionu
Zobacz także: Znana WAG znów będzie do wzięcia

Źródło artykułu: